برگزاری ۱۵ مجمع انتخابی ورزشی در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی ، سعید ملکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در سال جاری دوره چهار ساله ریاست روسای ۱۵ هیئت از هیئت‌های ورزشی استان به پایان می‌رسد که با برگزاری مجامع انتخابی روسای جدید انتخاب خواهند شد.

وی تصریح کرد: از این تعداد هفت مجمع مربوط به سال گذشته است و هشت هیئت نیز دوره‌شان در سال جاری به پایان می‌رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از برگزاری نشست تخصصی با هیئت‌های ورزشی به منظور بررسی مسائل فنی، بررسی عملکرد یک ساله هیئت‌ها و نیز ارائه تقویم ورزشی خبر داد و گفت: این نشست به زودی با حضور روسا و نائب‌ روسای هیئت‌ها و همچنین کارشناسان اداره کل برگزار خواهد شد.

ملکی افزود: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده در سال گذشته حدود هفت هیئت علمکرد ضعیفی داشته و بر اساس سیاست‌های اداره کل ورزش و جوانان استان حرکت نکردند که برگزاری مجامع این هیئت‌ها در اولویت قرار دارد.

وی تاکید کرد: چنانچه رئیس هیئتی نتواند در دوره ریاست خود رضایت اداره کل ورزش و جوانان را کسب کرده و ضعیف کار کند، در درجه اول با تشکیل جلسات کارشناسی اقدام به شناسایی نقاط ضعف و تقویت نقاط مثبت خواهیم کرد و اگر در ادامه نتواند موفقیتی به دست آورد در هر مقطع از فعالیت که باشد با برگزاری مجامع فوق‌العاده نسبت به تعیین رئیس جدید اقدام خواهیم کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.