مسابقه خاطره نویسی «اولین سفرم به مشهد»

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، مصطفی مشایخی گفت: مسابقه خاطره نویسی از دیگر برنامه‌های هفته فرهنگ رضوی استان مرکزی است.

وی جذابیت، زیبایی و خواندنی بودن خاطرات در کنار منطبق بودن آنها بر واقعیت را مهم‌ترین معیار انتخاب آنها و ورود به مرحله داوری دانست و افزود: خاطرات ارسالی می‌توانند حداکثر در سه صفحه A4 در نرم افزار word و با اندازه قلم (فونت) ۱۲ و با نام گذاری فایل‌ها به نام نویسنده ذخیره شده باشند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی اضافه کرد: بهتر است خاطره نویسی به زبان ساده و گویا مکتوب شده و بیشتر مربوط به حال و هوای معنوی و تاثیرات روحی و روانی این سفر بر نگارنده باشد.

مشایخی با بیان اینکه شرکت تمامی افراد در این مسابقه مجاز است، اظهار داشت: خاطره‌ها به صورت تایپ شده و به صورت کاغذی و یا پست الکترونیک (ایمیل) و یا به صورت فایل برروی لوح فشرده (سی دی) به دبیرخانه ارسال شود.

وی با بیان اینکه دبیرخانه مسابقه از پذیرش آثار پس از مهلت مقرر معذور است، بیان کرد: سبک و نوع نگارش آزاد و محدودیت سنی برای شرکت در مسابقه وجود ندارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه ۱۴ تا ۲۰ اردیبهشت ماه با عنوان هفته فرهنگ رضوی استان مرکزی نامگذاری شده است، گفت: در این هفته نمایشگاه هنرهای تجسمی، سنتی و صنایع دستی و ارائه آثار نمایشگاهی با موضوع امام رضا(ع) برپا خواهد شد.

مشایخی ادامه داد: برگزاری ویژه برنامه‌های بیت حضرت امام خمینی(ره) در شهرستان خمین و نشست تخصصی معرفتی با موضوع «سبک زندگی اسلامی از نگاه امام رضا(ع)» از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی نمایش انیمیشن٬ فیلم کوتاه و اجرای تئاتر خیابانی، بخش کودک و نوجوان و برنامه‌های مرتبط٬ مسابقه روزنامه دیواری گروهی و عکاسی و محفل شعر در شهرستان شازند را از دیگر برنامه‌های این هفته در استان مرکزی عنوان کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی به پیاده روی تا حرم امامزاده محمد عابد(ع) برادر امام رضا(ع) در مشهد میقان خبر داد و تصریح کرد: اختتامیه این هفته عصر روز ۲۰ اردیبهشت در بقعه متبرکه امامزاده محمد عابد(ع) مشهد میقان برگزار می‌شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.