دکتر طاهر احمدی : پرداخت مطالبات معوقه کادر بیمارستانهای استان مرکزی آغاز شد

به گزارش مرکزی دیلی ، دکتر «حسن طاهراحمدی» روز پنج شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: دانشگاه علوم پزشکی اراک در بدو فعالیت دولت تدبیر و امید میراث دار بدهی کلان یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی بوده که به عنوان مانع جدی در خدمات و برنامه های سلامت استان مطرح بوده و با همکاری وزارتخانه این رقم به ۸۵۰ میلیارد ریال کاهش یافته است.

وی بیان کرد: کارکنان زحمتکش بیمارستانی ، پزشکان و پرستاران با وجود مطالبات سنگین؛ در انجام امور محوله کوچکترین تعللی نکردند که این مهم بیانگر تعهد و اخلاقمداری این قشر فرهیخته است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: با تامین رقم بدهی کارکنان درمان بیمارستانی استان مرکزی در سال ۹۲، عمده مطالبات پرسنلی کارکنان پرداخت می شود و تنها پرداخت کارانه نظام نوین ماه های مرداد و مهر امسال باقی می ماند که این مهم بیانگر به روز شدن پرداختهای پرسنلی دانشگاه و گشایش گره مالی در این حوزه است.

دکتر طاهراحمدی اظهار کرد: در ماه های گذشته با همکاری وزارت بهداشت همچنین تمامی بدهی پرسنل در زمینه حق مسکن و اضافه کارهای معوقه نیز پرداخت شده است.

وی عنوان کرد: به روز رسانی مطالبات پرسنلی و ایجاد انگیزه و رضایتمندی در کارکنان درمانی بیمارستانها و حوزه ستادی در سایه تدبیر دولت یازدهم و اعتقاد عملی به ارتقای کیفیت خدمات در حوزه سلامت انجام شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: مطالبات پرسنلی دانشگاه در حوزه سنوات خدمت پرسنل قراردادی و بازنشستگان، حق لباس، کارانه نظام نوین، مطالبات پزشکان مناطق محروم و تمامی بدهی باقیمانده از سالهای ۹۰ و ۹۱ پرسنل درمانی است.

دکتر طاهراحمدی اظهار کرد: پرداخت مطالبات پرسنل تا ماه آینده به طور کامل انجام می شود و پرونده این بدهی های کلان به صورت کامل بسته می شود.

وی با بیان اینکه پیگیری و همکاری مقامات ارشد اجرایی استان در تامین منابع مالی مطالبات پرسنلی این دانشگاه بسیار اثرگذار بوده، ادامه داد: ۲۰۰ میلیارد ریال از بدهی کلان این دانشگاه نیز در حوزه دارویی است که پیگیری و رایزنی برای تامین منابع آن کلید خورده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.