بیانیه فرماندارشهرستان دلیجان برای تقدیروتشکراززحمات سربازان گمنام امام زمان (عج)

بسم الله الرحمن الرحیم

ازصبح اولین روزی که مدالافتخارآمیزسربازگمنامدرکلامدلنشین و الهیامامراحل برسینه کارکنان خدوم و فداکار وزارتاطلاعاتجمهوریاسلامیایران نقشبست، گوییازتمامخدماتپنهان و آشکاریکهتاقبلازتشکیلاین وزارتخانه در نهادهای مختلف نظاممقدسجمهوری اسلامی صورت گرفته بود، قدردانی شد.

سربازان گمنام امام زمان (عجلاللهتعالیفرجهالشریف) بهاعتبار کلام امیرسخن ،امیرالمومنین حضرتعلیابنابیطالب (علیهالسلام) مصداقبارز ‹‹ مجهولونفیالارضومعروفونفیسماء›› میباشند، کهدرعرصههای گوناگون و صحنههای مختلف از صبح اولین روز پیروزی انقلاب اسلامی چشمدرچشم و سینهبهسینه دشمنانداخلی و خارجی در مبارزهای شبانهروزی به نبرد پنهان مشغول شدند و در این مسیر به شوق وصال فرمانده خویش سر ازپا نشناختند.

نبردیکه در یک سوی آن جهانخواران زورگو و بی منطق و صاحب فناوریهای گسترده روز قرار داشتند و در دگر سوی آنگمنامانی که باتکیه بر باورهای عمیق اعتقادی و سرسپردگی به ولایت و رهبری همراه با اعتماد به نفس مثال زدنی مشغول کارزارهستند.

خلعت سربازان گمنام افتخاربزرگیست که بر قامت کارکنان وزارتاطلاعات پوشانده شد تا درجریان آن در تمامیعرصهها نه تنهانام و نشانینجویند که بنا بهضرورتهای موجود حتی درخانه وکاشانه خویش ھم گمنام باشند%

هادی فدایی

فرماندار شهرستان دلیجان

ممکن است بپسندید...

۱ دیدگاه

  1. مهر ۲۴, ۱۳۹۳

    […] بیانیه فرماندارشهرستان دلیجان برای تقدیروتشکراززحمات… […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.