بیانیه معاون استاندار و فرماندار شهرستان ساوه به مناسبت تبریک فرارسیدن سالروز تأسیس وزارت اطلاعات

تأمین امنیت ملی به عنوان یکی از مأموریت‌های ذاتی وزارت اطلاعات ، از مجاهدت‌های خاموش و الهام بخش سربازان گمنام امام زمان (عج) می باشد که در راستای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به گونه ای پایدار رقم خورده است.

اقتدار اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران در ایجاد امنیت پایدار مردمی در جامعه و نیز خنثی سازی تهدیدات و توطئه‌های جبهه دشمن که از مسیر هماهنگی و تعامل مطلوب بین جامعه اطلاعاتی و نهادهای امنیتی کشور و مشارکت همه جانبه مردم و به مدد رهنمودهای مقام عظمای ولایت و رهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) حاصل شده است. که امنیت زنده و هوشمند را به واقعیت انکارناپذیر امروز جامعه ما تبدیل کرده است. واقعیتی که بی‌تردید می‌تواند پشتوانه بزرگ توسعه پایدار و هدفمند میهن اسلامی قرار گیرد.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تأسیس وزارت اطلاعات و تعظیم به مقام شامخ شهیدان و جانبازان گمنام این وزارتخانه ، امیدوارم در سایه ی توجهات حضرت ولی عصر (عج)و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قواحضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر اسلام و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دربرقراری نظم وامنیت موفق و موید باشند .

محمد بهاروند

معاون استاندار و فرماندار شهرستان ساوه

ممکن است بپسندید...

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.