برگزاری اولین همایش جشنواره قرآنی «گل‌های محمدی و فاطمی» در اراک

به گزارش مرکزی دیلی، حجت‌الاسلام محمد رضا شفیعی، مسئول دارالقرآن‌کریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: اولین جشنواره قرآنی با عنوان گل‌های محمدی و فاطمی ویژه کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۷ سال در محلات برگزار شد.

وی اظهار کرد: جشنواره قرآنی گل‌های محمدی و فاطمی با رویکرد جدید در سه بخش آموزش، برگزاری مسابقات و برگزاری همایش در رشته‌های حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم، نقاشی و خوشنویسی با مضامین قرآنی برپا شد.

حجت‌الاسلام شفیعی افزود: این جشنواره در راستای توسعه قرآنی با عزم ملی و مدیریت جهادی و شناسایی، رشد و هدایت نسل جوان به سمت انس با قرآن، ارتقای سطح معلومات قرآنی مخاطبان و تربیت حفاظ برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۴۰۰ نفر از کودکان و نوجوانان به‌منظور شرکت در این جشنواره ثبت نام کردند، عنوان کرد: از بین افراد مذکور ۱۰۰ نفر به مرحله نهایی این دوره از مسابقات راه یافتند.

حجت‌الاسلام شفیعی مطرح کرد: طی همایشی که در مرکز صدا و سیمای استان برگزار می‌شود و به‌صورت زنده از شبکه آفتاب استان مرکزی پخش می‌شود از نفرات برتر این جشنواره تجلیل به عمل می‌آید.

این مقام مسئول در پایان یادآور شد: عباس سلیمی، قاری پیشکسوت قرآنی کشور و مهدی قره‌شیخ‌لو، رئیس سازمان دارالقرآن‌الکریم کشور میهمانان ویژه این همایش هستند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.