نماینده ساوه: وزارت اطلاعات چشم بینای نظام است

به گزارش مرکزی دیلی ، «شهلا میرگلوبیات» روز دوشنبه به مناسبت سالروز تاسیس وزارت اطلاعات در گفت و گو با ایرنا افزود: وزارت اطلاعات با تلاش های طاقت فرسا و با تدابیر با برنامه و علمی توانسته حافظ راستین اهداف منافع مشور باشد و توطئه های دشمنان را در نطفه خفه کرده است.

وی گفت: اقتدار، ثبات سیاسی و امنیت پایدار نظام مدیون زحمات مستمر و خالصانه سربازان گمنام حضرت ولی عصر (عج) است و کشور به یمن حسن انجام و وظیفه شناسی سربازان گمنام امام زمان (عج) امروز صاحب قدرتمندترین و کارآمدترین دستگاه اطلاعاتی و امنیتی در جهان و منطقه خاورمیانه است.

میرگلوبیات ادامه داد: شهدای وزارت اطلاعات مصداق بارز ولایتمداری و اعتقاد راستین به ارماهای انقلاب و فرهنگ ایثار و شهادت هستند که با نثار جان خود متعهدانه و گمنام در راستای اعتلای کشور و تامین امنیت گام برداشتند.

وی عنوان کرد: تلاش این سربازان گمنام امنیت را برای مردم و اقتدار را برای ایران اسلامی به همراه آورده است که به طور قطع این مجاهدت بزرگ پاداش والایی از سوی خداوند متعال برای آنان به همراه می می شود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه ادامه ادامه داد: وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران با هوشیاری و آگاهی تمام اجازه نمی دهد تا دشمنان و بدخواهان در امنیت این کشور خدشه وارد کنند.

میرگلوبیات فرارسیدن سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات را به تمامی فعالان این مجموعه تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که این سربازان گمنام همچنان در به ارمغان آوردن امنیت و آرامش برای مردم موفق و سرافراز باشند.

ممکن است بپسندید...

۱ دیدگاه

  1. مهر ۲۳, ۱۳۹۳

    […] نماینده ساوه: وزارت اطلاعات چشم بینای نظام است […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.