استاندار مرکزی: امنیت پایدار مرهون سی سال مجاهدت سربازان گمنام امام زمان(عج) است

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از سایت استانداری مرکزی ، محمدحسین مقیمی استاندار مرکزی اظهار کرد: با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) و تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران، دشمنان اسلام و ملت، ازهمان لحظه اول پیروزی انقلاب، تمام تلاش خود را برای شکست این پیروزی بکار گرفتند.

وی بیان کرد:  بروز نا امنی هایی به لحاظ شرایط انقلاب و آشفتگی های ایجاد شده در آن شرایط و توطئه عناصر سلطنت طلب در بر هم زدن اوضاع و سهم خواهی گروه های سیاسی و تلاش گروهک های ضد انقلاب برای نفوذ به مراکز حساس به منظور رسیدن به مطالبات نامشروع خود و تلاش بیگانگان جهت نفوذ به سطوح مختلف نظام، ایجاب می کرد در این شرایط سیستم حفاظتی قوی ایجاد و با بکارگیری افرادی انقلابی و متدین و با انگیزه، مانع از نفوذ عوامل بیگانه و ضد انقلاب داخلی شود که در این شرایط وزارت اطلاعات شکل گرفت.

مقیمی ابراز کرد: وزارت اطلاعات نهادی برآمده از انقلاب اسلامی است، همزمانی سی امین سالگرد تأسیس وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران با پنجاهمین سالگرد اعتراض امام خمینی(ره) به تصویب لایحه کاپیتولاسیون، تقارنی مناسب برای توجه به اهداف و ارزشهای حاکم بر این مجموعه است.

استاندار مرکزی ابراز کرد: این همزمانی مناسبتی برای تجدید عهد و یادآوری ارزش های انقلاب اسلامی و بزرگداشت نهضت امام خمینی(ره) در عصر بیداری در جهان اسلام است و نشان دادن این حقیقت که امام خمینی(ره) یک حقیقت همیشه زنده است و فرزندان انقلابی اش همچنان در کسوت سربازی گمنام در نهضت اسلامی بر سر عهد و پیمان خود با او و خلف صالحش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) استوارند.

  وی ادامه داد: سربازان گمنان امام زمان(عج) را به رسم گمنامی و عهد امانت داری داعیه خود نمایی نبوده و نیست و نمی توانند همچون سایرین هرآنچه انجام داده اند و بدست آورده اند را عرضه کنند که «صدور الاحرار قبور الاسرار».

  مقیمی افزود: در باب اهمیت بسزا و جایگاه وزارت اطلاعات، همین بس که رهبر عظیم الشأن انقلاب می فرمایند: واقعا چشم بینا و قبضه(مشت) محکم نظام در بخش مهمی از خطراتی که نظام را تهدید می کند، شما (وزارت اطلاعات) هستید.

استاندار مرکزی  با بیان اینکه هر نیرویی برای موفقیت در کار و مأموریت خویش باید دارای شرایط و ویژگی های لازم بر حسب نوع مأموریت باشد، گفت: سربازان گمنان امام زمام(عج) نیز دارای صفاتی همچون اخلاص و فداکاری، شجاعت، تقوا و پرهیزکاری، انگیزه الهی، با هوش و باتدبیر، مسلط به زبان دشمن، مسلط به استفاده از رموز، حسن شهرت در امانت، صداقت، اصالت خانوادگی و سابقه اسلامی و … هستند و امید است که همواره قانون و رعایت اخلاق اسلامی را سرلوحه فعالیت های خویش قرار دهند.

مقیمی در پایان به مناسبت سی امین سالگرد تأسیس وزارت اطلاعات، ضمن تبریک این مهم، خدمت تمامی سربازان گمنام امام زمان(عج) و خانواده های گرامی و صبور ایشان در استان، خاطر نشان کرد: امیدوارم در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و زعامت مقام عظمای ولایت در خدمت رسانی هر چه بیشتر به نظام مقدس اسلامی،موفق و مؤید باشید.

ممکن است بپسندید...

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.