شاکری:استفاده از بیمه هنرمندان منوط به عضویت در صندوق هنر است

به گزارش مرکزی دیلی، ‘حسین شاکری’ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هنرمندان استان مرکزی که مورد حمایت هیج نوع بیمه ای نیستند باید تا ۱۵ مهرماه جاری در صندوق هنر ثبت نام کرده تا از خدمات بیمه هنرمندان استفاده کنند.

وی بیان کرد: ساماندهی و یکپارچگی و حمایت از جامعه نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان و تبدیل حمایت های مقطعی متکی بر منابع مالی مردمی و غیر دولتی، حمایت از خلاقیت ها و نوآوری ها در حوزه فرهنگ و هنر و شناسایی، جذب و هدایت استعدادها درحوزه فرهنگ و هنر،جذب سرمایه گذاری ها و تامین منابع مالی جدید برای توسعه فعالیت ها در حوزه فرهنگ و هنر، توسعه مرحله ای کمیت و کیفیت حمایت ها منطبق با اولویت بندی اعضا و نیازها و افزایش تدریجی تعداد افراد تحت پوشش مهمترین اهداف راه اندازی صندوق هنر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: با توجه به ضرورت بازنگری ضوابط عضویت این صندوق تمامی اعضاء که واجد شرایط عضویت در این صندوق باشند می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی این صندوق به آدرس www.honarcredit.ir نسبت به انجام تشریفات اداری و باز ثبت نام اقدام نمایند.

وی تاکید کرد: این آخرین مهلت اعلام شده از سوی صندوق اعتباری هنر است و ارائه خدمات اعم از بیمه تامین اجتماعی، بیمه تکمیلی و سایر خدمات به جامعه فرهنگ، هنر و رسانه مستلزم باز ثبت نام عضویت در سایت صندوق اعتباری هنر است در غیر این صورت بیمه عزیزان قطع خواهد شد.

شاکری اضافه کرد: راه اندازی صندوق حمایت از هنرمندان، رونامه نگاران و نویسندگان گام موثری برای تامین آینده این اقشار از جامعه است چرا که این قشر از پشتوانه مطمئن و قوی بیمه ای و شغلی بهره مند نیست.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.