احزاب باید پاسخگوی عملکرد کاندیدای منتخب خود در عرصه انتخابات باشند

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: فعالیت هدفمند تشکیلات حزبی در عرصه‌های مختلف کشور به ویژه انتخابات منجر به معرفی افراد اصلح و توانمند به مردم می‌شود و چنانچه رئیس جمهور منتخب، عملکرد مناسبی نداشته باشد، احزاب باید پاسخگو باشند.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، ” علی خلج اسدی” روز پنج‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مردم از ابتدای انقلاب اسلامی همواره پایبند به نظام جمهوری اسلامی بوده و وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی مانع حضور و مشارکت مردم نشده است.
وی با اشاره به اینکه حضور و پایبندی مردم به نظام در زمان جبهه و جنگ نیز به وضوح مشهود و ملموس بود، تاکید کرد: با پاسخگویی به مطالبات بحق مردمی و شفاف سازی عملکرد و اقدامات مسئولان می‌توان شاهد مشارکت بالای مردم پای صندوق های رای باشیم.
این فعال سیاسی اصلاح طلب اظهار داشت: باید از ظرفیت افراد توانمند و متخصص به ویژه جوانان در انجام امور مملکت، فارغ از نگرش جناح های سیاسی بهره گیری کرد.
خلج اسدی ادامه داد: انتظار می رود سکاندار مدیریت اجرایی کشور پس از انتخاب، پاسخگویی به مطالبات مردمی را مدنظر قرار دهد.
فعال سیاسی اصلاح طلب نقش احزاب در افزایش مشارکت مردم در انتخابات را بسیار تاثیرگذار عنوان کرد و گفت: احزاب و فعالان سیاسی کشور باید مورد توجه ویژه مسئولان امر قرار گیرند و قدرتمند شوند چرا که با امتیاز دهی به احزاب، مردم نیز به فعالیت‌ های گروهی اعتماد می‌کنند.

۲۸ خردادماه جاری سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی به‌صورت همزمان در کشور برگزار می‌شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.