برگزاری جلسه تعاملی مجامع وابسته با ساز مان تبلیغات اسلامی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، رضا معممی مقدم در جلسه تعاملی مجامع وابسته با ساز مان تبلیغات اسلامی ظهر امروز در اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: باید با برقراری ارتباط و تعامل بیشتر بین مجامع و مراکز وابسته با سازمان تبلیغات اسلامی همچون حوزه هنری، هیئات مذهبی، کانون مداحان، جمعیت بانوان فرهیخته، مدارس صدرا و کانون های قرآنی بتوانیم با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود به ترویج و تبلیغ اصول دینی بپردازیم.

وی استفاده از ظرفیت های حوزه هنری را در این راستا موثر دانست و عنوان کرد: ابزار هنر رساترین و مهم ترین ابزار در راستای تبلیغ است که می تواند با استفاده از هنرهای تجسمی و سایر هنرهای در اختیارش ضریب نفوذ را در جامعه بالا ببرد.

بانوان رکن اصلی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی

مدیر کل تشکل های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با تاکید بر استفاده از توانایی بانوان فرهیخته در جامعه، ابراز کرد: اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در جامعه به رکن اصلی بانوان وابسته است؛ چرا که شبکه بانوان تعیین کننده و جایگاه آنان در خانواده و جامعه  هم  راستا با اجرای این  سیاست ها است.

وی استفاده از توان بانوان فرهیخته و سخنرانی های آنها در زمینه ی اقتصاد مقاومتی و کاهش هزینه های غیر ضروری در کانون مداحان و سایر مراکز فرهنگی وابسته را از عوامل تاثیرگذار در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در جامعه اعلام کرد.

معممی مقدم ادامه داد: برقراری تعامل بیشتر با خبرگزاری مهر و سایر رسانه ها در راستای ارتقای سواد رسانه ای جامعه ی هدف و برقراری ارتباط و تعامل بیشتر با مراکز فرهنگی و مجامع وابسته از جمله اهداف برگزاری این جلسه تلقی می شود.

رئیس حوزه هنری استان مرکزی هم در این جلسه گفت: ارتباط حوزه هنری با تشکل های مردمی و استفاده از تمامی ظرفیت های موجود تشکل های مردمی و حوزه هنری در راستای ترویج اهداف انقلاب اسلامی از اولویت های اصلی این نهاد بشمار می رود.

رضا میرزایی افزود: اجرای برنامه با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در جهت نشر و ترویج ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از دیگر اهداف حوزه هنری تلقی می شود.

وی اظهار داشت: اجرای تئاتر قرآنی، برگزاری کارگاه های آموزشی برای هیات های مذهبی در زمینه هنرهای تجسمی و تصویری، همچنین ساخت و تهیه گزارش از هیات های مذهبی از مواردی است که حوزه هنری آمادگی اجرای آن را در جهت نشر ارزش های انقلاب اسلامی دارا می باشد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.