برگزاری دومین نشست شورای راهبردی ورزش استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری موج، دومین نشست شورای راهبردی ورزش استان مرکزی به ریاست مدیر کل ورزش و جونان استان و حضور اعضا برگزار شد.
این جلسه به منظور بررسی و تحلیل برنامه پنجم توسعه ورزش استان و تعیین کارگروه ها، دبیران و مسوولین برگزار گردید.
سعید ملکی در این جلسه اظهار داشت: سند راهبردی ورزش استان مرکزی در سال ۸۸ تدوین و اجرای آن از سال ۹۰ آغاز و تا پایان سال ۹۴ ادامه خواهد داشت.
وی تصریح کرد: عدم همکاری برخی از دستگاه‌ها و وجود تحریم‌ها این سازمان را در اجرای این سند با مشکلات عدیده‌ای مواجه کرد، ولی؛ خوشبختانه اداره کل ورزش و جوانان استان کار را رها نکرده و تاکنون به بسیاری از اهداف این سند دست پیدا کرده است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی با تأکید بر بحث علم‌گرایی و برنامه‌ محوری اظهار کرد: ورزش ما سنتی و احساسی است و علم باید به این بدنه اضافه شود که سند راهبردی ورزش با افق چشم‌انداز پنج ساله این مهم را تحقق خواهد بخشید.
ملکی ادامه داد: جامعه‌ تندرست، سالم و با نشاط که از ورزشکاران و تیم‌های برجسته و مطرح در سطح منطقه، ملی و بین‌المللی برخوردار است مهم‌ترین اصل در چشم‌انداز سند راهبردی ورزش است.
به گفته ملکی افزایش بهره‌وری از اماکن ورزشی، احداث و تکمیل اماکن ورزشی تخصصی، ایجاد و توسعه فضاهای ورزشی، احداث و تکمیل اماکن ورزشی روستایی و… از اهداف کیفی این سند راهبردی است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه اهداف کمی و کیفی این سند به عنوان نقشه راه تعیین شده است، خاطر نشان کرد: همه دیدگاه‌ها و نظرات سازنده برای موفقیت نیاز است و امیدواریم ورزش استان به جایگاه واقعی خود برسد
مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود: برنامه‌های ورزشی استان متأثر از مشکلات اقتصادی و فرهنگی است و متأسفانه بافت فرهنگی و جمعیتی نیز از ورزش استان حمایت نمی‌کند.
در پایان این جلسه کارگروه های تدوین برنامه ها، جوانان و امور فرهنگی، توسعه ورزش، نظارت و ارزیابی، اقتصاد و بازار یابی، عمرانی و آموزشی و پژوهشی تشکیل شد.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.