برگزاری نمایشگاه خودرو، قطعات و صنایع وابسته در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، علی‌جعفر محصولی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه از فردا به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های استان برپا می‌شود.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه در زمینی به مساحت هفت هزار متر مربع و با حضور بزرگان صنعت خودرو سازی و با ۲۱۰ غرفه برپا خواهد شد.

به گفته مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب ایران در استان مرکزی؛ ایجاد ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف‌کننده و نمایش آخرین دستاوردهای صنعت خودرو و ایجاد بازار رقابتی بین تولیدکنندگان از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

محصولی اضافه کرد: برخی از شرکت‌های خودرو ساز، انجمن سازندگان قطعات خودرو، تولیدکنندگان لوازم جانبی خودرو و بزرگان صنعت خودروسازی در این نمایشگاه حضور دارند.

وی از افتتاح دومین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایشگاه، پتروشیمی و صنایع وابسته در اراک خبر داد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب ایران در استان مرکزی تأکید کرد: این نمایشگاه نیز از ۸ تا ۱۱ مهر ماه سال جاری در فضایی به وسعت سه هزار متر برپا می‌شود.

این مسئول، هدف از برپایی این نمایشگاه را شناساندن قابلیت‌ها‌ و ظرفیت‌های موجود در حوزه انرژی عنوان کرد و افزود: انتقال دانش فنی به منظور توانمند سازی شرکت‌ها و پیمانکاران بومی منطقه و فراهم کردن زمینه مناسب برای بروز ظرفیت‌های بالقوه فنی و مهندسی کشور از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.