برگزاری نشست مطبوعاتی تیم فوتبال آلومینیوم اراک باحضورمسئولان این تیم وخبرنگاران ورزشی

به گزارش مرکزی دیلی و بهنقل از خبرنگار مهر، علیرضا دهشمند ظهر پنجشنبه در نشست مطبوعاتی تیم فوتبال آلومینیوم اراک باحضورمسئولان این تیم وخبرنگاران ورزشی افزود: در سال اول نگه داشتن تیم آلومینیوم در لیگ دو همین طور قرار گفتن در جمع مدعیان و بعد صعود به لیگ یک و برنامه‌ای که در سال چهارسال اول صعود به لیگ برترخواهد بود.

وی اضافه کرد:ما درتلاش هستیم که دراین برنامه چندساله به مرور زمان هدف هایی که درنظرداریم رابرای موفقیت تیم آلومینیوم وفوتبال اراک پیاده کنیم ونمی خواهیم اشتباهاتی که درگذشته ازسوی دیگرمدیران رخ داد در این مجموعه صورت گیرد.

دهشمند با بیان اینکه ۹۰ درصد فوتبالیست های اراکی مثل میثم آقایی ،حامدبصیری،ابوالفضل کمانی،احمدعرب زاده و… جذب شده‌اند تصریح کرد: این مجموعه تیم آلومینیوم اراک به دنبال صعود این تیم به لیگ یک هستند.

مدیرعامل تیم فوتبال آلومینیوم اراک اضافه کرد: در هر صورت برای صعود تیم تلاش می کنیم ولی اگر تیم آلومینیوم روزی به دسته پایین تر سقوط کند مرا دیگر دراین فوتبال نخواهید دید.

وی با اشاره به اردوها و مسابقات دوستانه تیم تصریح کرد: ما در این چندهفته یک اردو درکرج داشتیم و چندمسابقه دوستانه هم در اراک انجام دادیم تا تیم محک کافی رابخورد و آماده حضور درمسابقات لیگ دسته دوم شود.

دهشمند درآخردرمورد سرمربی تیم گفت: علی نیکبخت رزومه خوبی را در دوره های قبل داشته است وما بهترین انتخاب خود را انجام داده ایم.

وی اضافه کرد: ازاین مربی انتظارداریم که آلومینیوم را آنچه که شایسته آن است برساند با فوتبال زیبا وتماشگرپ سند تیم را در جمع مدعیان و صعود قراردهد.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک درهفته اول مسابقات لیگ دسته دوم کشور۱۴مهرماه دراراک به مصاف کارون خوزستان می رود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.