برگزاری هفتمین نمایشگاه سنگ، معدن و صنایع وابسته در محلات

به گزارش مرکزی دیلی، محمد حلاجیان در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی، گفت: این نمایشگاه در فضایی به وسعت ۱۸ هزار متر مربع شامل هفت هزار متر فضای سرپوشیده و ۱۱ هزار متر فضای باز با حضور ۱۶۰ شرکت برگزار می‌شود.

وی افزود: بزرگترین سالن نمایش سنگ خام کشور برای اولین بار در این نمایشگاه اجرا شده و در حجم بسیار وسیع و در قالب سه هزار تن سنگ خام از اقصی نقاط کشور در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.

مجری برگزاری این نمایشگاه بیان کرد: از استان‌های مختلف کشور به عنوان مرکز معرفی پتانسیل‌های معدنی ایران دعوت شده تا استارت این کار در نمایشگاه سنگ محلات زده شود و با توجه به فضایی که در اختیار نمایشگاه دائمی قرار گرفته بتوانیم این مسئله را جهانی کنیم.

وی با بیان اینکه پتانسیل معدنی ایران بسیار بالاست و منطقه محلات و استان مرکزی در این بخش سرآمد کشور و دنیاست، گفت: با توجه به رشد این صنعت در کشور و افزایش حجم تولید، محل و مکانی باید معرفی شود که معادن بتوانند پتانسیل‌های خود را معرفی کنند.

حلاجیان ادامه داد: با توجه به مرکزیتی که این استان و مجموعه شهرستان دارد در چند سال آینده این نمایشگاه می‌تواند به عنوان یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های سنگ دنیا معرفی شود.

مجری برگزاری نمایشگاه عنوان کرد: با همکاری سازمان توسعه تجارت رایزنی‌هایی با رایزن‌های تجاری در کشورهای مختلف انجام شده است تا تعداد ۵۰ تا ۱۰۰ تاجر فعال در بخش سنگ در این نمایشگاه حضور یابند.

وی خاطرنشان کرد: آلمان، ایتالیا، چین، تاجیکستان و ترکیه برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند و در حال حاضر به دنبال شناسایی افرادی هستیم که جزو گروه‌های خریدار هستند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.