بانوان استان مرکزی پنج عنوان مسابقات کشوری را کسب کردند

به گزارش مرکزی دیلی، ˈبیتا آراستیˈ روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بانوان ورزشکار استان مرکزی در رشته های قایقرانی، جودو، تیراندازی، طناب زنی و سنگ نوردی موفق به کسب مقامهای اول تا سوم انفرادی و تیمی رقابتهای کشوری شدند.

وی اظهار داشت: بانوان قایقران استان مرکزی با کسب عنوان قهرمانی به لیگ دسته یک این رشته که در تهران برگزار شد دست یافتند.

وی بیان داشت: درمسابقات جودو نیزدر رده سنی جوانان و نوجوانان که درتهران برگزار شد ˈسکینه رحیمیˈ و ˈاعظم مجدیˈ از بانوان ورزشکار استان مرکزی مدال برز را کسب کردند.

آراستی افزود: همچنین بانوان استان مرکزی در رشته تیراندازی، مقام سوم تیمی تپانچه بادی کشور را از آن خود کردند که اعضای این تیم را زهرا هاشمی، آناهیتا بادکوبه ای و رویا قهیه ای شامل می شود.

رییس ورزش بانوان استان مرکزی گفت: بانوان این استان همچنین موفق شدند در هفته گذشته در مسابقات قهرمانی طناب زنی کشور که درهمدان برگزار شد درماده ˈنمایی آزاد و دابل داج امدادیˈ، به ترتیب عناوین سوم تیمی و دوم را کسب کنند.

آراستی اظهار کرد: مریم جودکی ورزشکار استان مرکزی در رشته سنگ نوردی و مهسا علیمردانی در ماده ˈسرعتˈ به ترتیب مقام های اول و دوم کشور را به نام خود ثبت کردند.

وی گفت: همچنین در مسابقات کبدی بانوان ورزشکار این خطه عنوان نخست این رشته را درمسابقات استانی کسب کردند.

بیش از ۱۰ هزار نفر از بانوان استان مرکزی به صورت سازماندهی شده در رشته های مختلف ورزشی فعالیت می کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.