معاون استاندار : مشارکت احزاب شناسنامه دارظرفیت مهمی درسازندگی استان مرکزی است

به گزارش مرکزی دیلی، ‘شکرالله حسن بیگی’ روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دولت یازدهم از فعالیت های احزاب و گروه های سیاسی قانونی حمایت می کند و بستر سازی برای فعالیت و صدور مجوز در اسرع وقت برای اقدامات احزاب را وظیفه خود می داند.

وی اظهار کرد: گروه های سیاسی و مطبوعات بهترین پایگاه نقد و نظر اقدامات دولتمردان هستند و باید با نقد سازنده و ارائه راهکارهای کارگشا به عنوان یک ظرفیت موثر در کنار تیم اجرایی استان فعال باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان مرکزی گفت: اشاعه فرهنگ چند صدایی و بودن تریبون های رسمی برای بیان آرا و افکار متنوع در جامعه ابزار بالندگی، نشاط و رشد است و احزاب و مطبوعات شناسنامه دار در این زمینه رسالت سنگینی را برعهده دارند.

حسن بیگی بیان کرد: نخبگان سیاسی و فرهنگی سرمایه های فکری استان هستند و مشارکت آنها در فرآیند تصمیم و اجرای امور ضروری است و به همین منظور نیز در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی، اتاق های فکر و کارگروه های اجرایی استانداری از این ظرفیت ها بهره گرفته می شود.

وی عنوان کرد: یکی از مسایل مهم فرهنگ سازی و آگاهی مردم از حقوق شهروندی، حوزه سلامت، چالشهای زیستی و اجتماعی و توسعه فرهنگی و هنری است که احزاب شناسنامه دار، تشکل های مردم نهاد و رسانه ها با حرکتهای اصولی و نظارت و رصد مسایل به خوبی می توانند در این عرصه ها ایفای نقش کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.