سلیمی: تلاش مجاهدان خاموش ایران را به جزیره امن در خاورمیانه تبدیل کرده است

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش و تیزبینی سربازان گمنام امام زمان (عج ) ایران را در میان ناآرامی های خاورمیانه به جزیره ای امن تبدیل کرده است.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، حجت الاسلام عیلرضا سلیمی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: تشکیلات امنیتی ایران اسلامی با اشراف به مسائل و اقدام موثر و بهنگام هر تهدید و توطئه ای علیه نظام را در نطفه خفه کرده و در شرایطی که کشورهای همسایه در آتش ناامنی، ترور و جنگ می سوزند، مردم ایران در نهایت آرامش زندگی می کنند.
وی اظهارکرد: این امنیت با دستان پر قدرت مجاهدان خاموش حاصل شده است، سربازانی که بدون نام و عنوان، فارغ از منفعت فردی و یا مادی، خالصانه برای رضای خدا تلاش می کنند.
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس دهم گفت: نیروهای مقتدر وزارت اطلاعات با توانمندی بالا در طول سال های گذشته از جهات مختلف اوضاع امنیتی کشور را به دقت رصد کرده و دسیسه دشمنان را در نقاط مختلف کشور شناسایی و خنثی کردند.
حجت الاسلام سلیمی افزود: با هوشیاری و عکس العمل به موقع مجاهدان خاموش دسیسه شوم استکبارو توطئه های تروریستی و اقتصادی به موقع شناسایی و خنثی شده است.
وی گفت: وزارت اطلاعات چشم و گوش نظام است و با فعالیت این مجاهدان دلیر است که کشور توانسته به اهداف مورد نظر دست پیدا کند و هر روز عزتمندتر و مقتدرتر شود.
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: ملت ایران دست پرتوان سربازان گمنام امام زمان(عج ) را که خلوص نیت آنها بر هیچ کس پوشیده نیست رامی بوسد و به وجود تک تک آنان افتخار می کند.
شهرستانهای دلیجان و محلات از توابع استان مرکزی یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند.
از ۳۱ اردیبهشت تا هفتم خرداد ماه به عنوان هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.