ساخت ۳۶۶ دستگاه از تجهیزات پارس جنوبی در ماشین سازی اراک

به گزارش مرکزی دیلی، ˈ محمود بهاریˈ روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود: شرکت ماشین سازی اراک به عنوان عضو کنسرسیوم و تامین کننده تجهیزات ثابت، حضوری موفق در پروژه های کلان کشور دارد.

وی ادامه داد: این تجهیزات شامل ۱۶۵ دستگاه مخزن تحت فشار ، ۱۶ دستگاه رآکتور، ۴۰ دستگاه برج، ۸۱ مبدل حرارتی ،۱۵۲ ایرکولرو ۱۲ دستگاه تفکیک گر است که در مجموع ۱۹ هزار تن بوزن دارد.

او ادامه داد: هم اینک باتلاش مهندسان و متخصصین جوان صنعتی بیش از ۹۵ درصد پروژه ساخته و در سایت پارس جنوبی تحویل شده است.

بهاری تصریح کرد: از جمله آخرین تجهیزات ارسالی به پارس جنوبی برج ۳۰۱-۱۰۵C است که در واحد ۱۰۵ پروژه فاز ۱۴ پارس جنوبی مورد استفاده قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: وزن این برج ۲۵۰ تن و قطر قسمت پایینی آن دو هزار میلیمتر و قطر بالایی آن نیز چهار هزار و ۲۰۰ میلیمتر است.

بهاری اظهار کرد: این برج در گذشته از خارج کشور وارد می شد که با بومی سازی دانش فنی ساخت آن در این شرکت سالانه از خروج مقادیر قابل توجهی ارز از کشور جلوگیری می شود.

شرکت ماشین سازی اراک یکی از شرکت های مادر تخصصی صنعت ایران است که فعالیت خود را از سال ۵۱ در اراک آغاز کرده و در زمینه طراحی ، ساخت و تجهیز انواع تجهیزات نفت و ، گاز ،پتروشیمی و پالایشگاهی،، سازه های حمل و نقل، سیمان و معدن فعالیت دارد.

چرخه تولید در شرکت ماشین سازی اراک از طریق شش گروه ساخت و تجهیزات،پل و سازه های فلزی، دیگهای بخار، ماشین و مونتاژ، متالورژی و پروژه EPC انجام می شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.