دیدار مجمع نمایندگان استان مرکزی با نماینده ولی فقیه

نماینده مردم ساوه و زرندیه گفت: تفکر انقلابی و حرکت جهادگونه لازمه تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی است.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، در این دیدار آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تقویت وحدت ملی را رمز پیروزی دانست و از نمایندگان استان خواست تا با اتحاد بیشتر و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در راستای خدمت به مردم تلاش مضاعف داشته باشند.

به گزارش ایسنا، رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی نیز در این جلسه گفت: دو حماسه سیاسی و اقتصادی که با درایت مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جاری مورد تأکید قرار گرفت مکمل یکدیگرند چرا که در خلق حماسه سیاسی حضور مردم در عرصه های سیاسی به ویژه در انتخابات موثر است ودر حماسه اقتصادی نقش مسوولان تاثیر گذار است و مردم و مسوولان هیچ گاه از یکدیگر جدا نبوده و با اتحاد و همدلی موجب تحقق شعار سال خواهند شد.

شهلا میرگلوبیات بیان کرد: حماسه سیاسی یعنی ارتقای بصیرت مردم به منظور خنثی کردن توطئه های دشمنان در عرصه سیاسی که با حضور آگاهانه و حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری در یک بعد و در بعد دیگر انتخاب فرد اصلح که توان مدیریت کشور را در بالاترین مقام اجرایی کشور داشته باشد عملیاتی می شود.

وی اظهار کرد: در حماسه اقتصادی نیز باید با تلاش مضاعف و توجه به تولید ملی و حمایت از تولیدات داخلی و بدون وابستگی به نفت بتوانیم توطئه های اقتصادی دشمنان را خنثی کنیم.

نماینده مردم ساوه و زرندیه تصریح کرد: بر این اساس با تفکری انقلابی همه ما مسوولیت داریم تا در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب با برنامه‌ریزی دقیق، کار کارشناسی شده و استفاده از همه ظرفیت‌ها زمینه تحقق نامگذاری سال جاری را فراهم کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی همچنین از وفاق و یکدلی و اتحاد نمایندگان استان در حل مسایل و مشکلات حوزه های انتخابیه خبر داد و گفت: در جلسات مشترکی که به منظور هم اندیشی در توسعه و پیشرفت استان برگزار می شود راهکارهای عملی مناسبی به منظور ارتقای جایگاه استان در عرصه های مختلف و جلب رضایت مردم اتخاذ می شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.