معاون کمیته امداد: هر یتیم استان مرکزی به طور متوسط پنج حامی دارد

به گزارش مرکزی دیلی ، ‘مجید مشهدی’ روز سه شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۳ هزارو ۸۰۶ حامی خیر ونیکوکار درسطح استان مرکزی، حمایت مادی و معنوی از دو هزارو ۷۹۴ یتیم را برعهده دارند.

وی گفت: اداره کل کمیته امداد استان مرکزی در۱۰ مورد حمایتی شامل میزان پرداختی، دریافتی و طرح محسنین جایگاه سیزدهم را در بین ۳۱ استان کشور دارد.

وی گفت: این استان درموارد پرداختی به ایتام و طرح محسنین رتبه ششم کشور و در رقم دریافتی حامیان، رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

معاون حمایت وسلامت اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی اظهار کرد: شهرستان اراک در بین ۱۲ شهرستان استان مرکزی با چهار هزارو ۴۶۷ نفر بیشترین حامی و دلیجان با ۴۷ یتیم و ۳۲۲ کمترین حامی را دارد.

مشهدی، میانگین ماهانه واریزی کمک حامیان به ایتام استان مرکزی را یک میلیون و۶۸۸ هزار ریال عنوان کرد و بیان کرد: میانگین ماهانه دریافتی از حامیان نیز ۳۲۷ هزار ریال است.

معاون حمایت وسلامت اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: این نهاد حمایتی گام های ارزنده ای در اجرای طرح اکرام ایتام برداشته و توانسته خیرین بسیاری را در این طرح با خود همراه کند.

مشهدی افزود : طرح اکرام ایتام با مساعدت حامیان و خیرین در راستای ارتقای معیشت و تکریم ایتام گام بر می دارد و اقدامات اساسی را در رفع نیازهای خانواده های ایتام از جمله مسکن، تحصیل، ازدواج و درمان انجام می دهد.

وی گفت: دراستان مرکزی ۴۰ هزارو ۸۲۱ نفراز مددجویان تحت حمایت حقوق وخدمات دریافت می کنند و ۴۲ هزارو ۴۹۵ نفر نیز حداقل یک خدمت از کمیته امداد امام ( ره ) می گیرند.

شهرستان اراک با ۱۰ هزار و۶۱۷ خانوار بیشترین مددجوی تحت حمایت و دلیجان با یک هزارو ۱۰۱ خانوار کمترین تعداد مددجو کمیته امداد را در استان مرکزی دارند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.