امام جمعه دلیجان: نهم دی واکنش ملت ایران به یک طرح براندازی بود

به گزارش مرکزی دیلی، حجت الاسلام کرامتی در گفت و گو با خبرنگار پانا، افزود: نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امّت با ولایت است و قطعا این روز در جریان فتنه سال ۸۸، بعد از انتخابات ریاست جمهوری همان سال یوم الله بود، یوم الله روزی است که اتفاق مهم و رویدادی تاریخی در جهت تحقق وعده های الهی رخ می دهد.
وی اظهار داشت : در یوم الله نهم دی یک فصل جدید در تاریخ دفاع ملت از اسلام، انقلاب، ولایت و ارزش های متعالی رقم خورد. یک قیام همگانی علیه یک جریانی که اصل اسلام و نظام را در معرض تهدید جدی قرار داده بود شکل گرفت. این قیام علیه مدنیت گریزی بود.
امام جمعه دلیجان بیان کرد: اما نگاه واقعی این است که نهم دی واکنش ملت ایران به یک طرح براندازی بود و شعار تقلب اسم رمز علیه انقلاب بود و دشمنان آن را برنامه ریزی کرده بودند. نهم دی دفاع ملت ایران از ارزش های انقلاب و اسلام بود و این قیام علیه هتاکی های گستاخانه دشمنان خارجی و فریب خورده گان داخلی بود.
حجت الاسلام کرامتی ادامه داد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و در تمام طول حیات امام خمینی (ره) همواره دشمنان، دیگر قدرت های استکباری، مرتجعین وابسته به نظام سلطه و منحرفان داخلی در زیر پرچم مبارزه با امام و انقلاب قرار داشتند، و اکنون هم شرایط به همین صورت است.
وی تاکید کرد: شرکت کنندگان در انتخابات ریاست جمهوری اگر اعتراضی داشتند باید به مراجع قانونی (شورای نگهبان) مراجعه می کردند نه اینکه در کشور آشوب و فتنه برپاکنند.
امام جمعه دلیجان به مفهوم بصیرت اشاره و بیان کرد: بصیرت یعنی انسان بتواند در شرایط سخت و دشوار حق را از باطل تشخیص دهد. بصیرت به معنى دانایى، بینایى، بینایى دل، هوشیارى، زیرکى و یقین است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.