نگاهی به عناوین روزنامه های نوید و عطریاس استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، این نشریه به نقل از استاندار مرکزی آورده است: استان مرکزی آمادگی دارد تا جایی که می تواند در اجرای طرح های پتروشیمی وارد شود و با حضور صنایع، سرمایه گذاری فعال داشته باشد.

‘محمدحسین مقیمی’ افزوده است: در حال حاضر بیشترین فعالیت دولت براستخراج نفت معطوف شده است و این مهم بیانگر این است که روند فعالیتهای مرتبط با نفت و مشتقات آن در کشور سرعت گرفته است.

‘داعش دست پرورده آمریکاو استکبار است ‘عنوان دیگری خبری روزنامه نوید از قول ‘آیت الله سبحانی’ یکی از مراجع تقلید است که در ادامه آن آمده است: داعش دست پرورده آمریکا و استکبار است و حمله آمریکا به داعش فقط حرف است.

رونامه نوید در ادامه سخنان آیت الله سبحانی افزوده است: با گذشت زمان و پیشرفت علم رشته های تخصصی به وجود آمد و در گذشته فردی که علم طب خوانده بود برای تمام بیماریها دارو تجویز می کرد اما امروز برای هر بیماری دکتر متخصصی دارد.

‘کاهش یازده هزار تومانی سکه، واگذاری زمین تنها کمک شرکت شهرک های استان به صنایع ریلی، آزمون استخدامی شهرداریهای تازه تاسیس استان برگزار شد و اسامی برترین های مسابقه کاراته استان اعلام شد’ از مهمترین عنوان های روزنامه نوید است.

روزنامه نوید با مشی سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و صاحب امتیازی و مدیر مسوولی سید ‘محسن الحسینی’ در استان مرکزی منتشرمی شود.

روزنامه عطریاس نیز در شماره ۵۱۱ خود به انتقال و دفن ۳۲۰ تن زباله ازتهران ، رباط کریم و استانهای مجاورپرداخته است.

روزنامه عطریاس در ادامه این مطلب، به نقل از ‘خیری’ کارشناس اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی در کارگروه مدیریت پسماند آورده است: این میزان زباله از تهران ، رباط کریم و شهرهای اطراف تهران وارد شهر زاویه می شود.

این کارشناس اضافه کرده است: به دلیل عدم مدیریت پسماند دراین منطقه ، شاهد آسیب هایی در حوزه پسماند در این منطقه هستیم و انتظار داریم این مشکل هرچه زودتر با کمک مسوولان برطرف شود.

روزنامه عطریاس نوشته است: به دلیل عدم رعایت مدیریت پسماند محیط زیست استان برای ۱۵ شهرداری اخطار صادر کرده است.

سه طرح تولیدی گل وگیاه در راستای اقتصاد مقاومتی درمحلات به ثمر نشست به نقل از رییس پژوهشکده گل و گیاهان زینتی محلات از دیگر عناوین روزنامه عطریاس است .

در ادامه این مطلب آمده است: نخستین بار در کشور اجرای سه طرح تولیدی گل وگیاه زینتی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در محلات به ثمر نشست.

‘خانه ای که خود بابد بسازیم ، افت جایگاه صنعتی استان، نباید تندروها حرکت دولت را کند کنند، پروژه ای به عمق هفت سال، همچنان مدیران احمدی نژاد فعالند و ۱۰۰درصد معوقات خانواده های شهدا و ایثارگران تا پایان امسال پرداخت می شود’ از اهم تیترهای روزنامه عطریاس در شماره اخیر است.

روزنامه عطر یاس به صاحب امتیازی و مدیرمسوولی ˈداود باقریˈ و با مشی سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در هشت صفحه منتشر می شود و صفحات اول و آخر آن تمام رنگی است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.