خطبه های نماز جمعه دیروز کمیجان

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، حجت الاسلامˈعلی مقدسی پورˈ در خطبه های نماز جمعه افزود:همه باید تلاش کنیم تا مسائل فرهنگی به نحوه مطلوبی در جامعه نهادینه شود.

وی با یادآوری حضور جوانان مؤمن و انقلابی در عرصه های مختلف ، بیان کرد:همه باید قدر جوانان مؤمن و انقلابی را بدانندچراکه همین جوانان هستند که در مقابل دشمن ، سینه سپر می کنند.

وی ادامه داد: روحیه انقلابی و پایداری همچنان در ملت ایران زنده است و آنچه که در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اتفاق افتاد، یک پدیده بی نظیر و تأیید کننده همین موضوع است.

امام جمعه کمیجان با بیان اینکه دشمن هیچگاه قابل اعتماد نیست بیان کرد: مسوولان باید با جبهه دشمن مرزبندی صریح و شفاف داشته باشند.

وی یادآور شد: رعایت تقوا به عنوان یکی از مهمترین ارکان سعادت و خوشبختی انسان در دنیا و آخرت مطرح است و باید نسبت به رعایت این اصل مهم در تمامی شئونات زندگی فردی و اجتماعی اهتمام لازم را داشته باشیم.

مقدسی پور ادامه داد: رعایت تقوا از دوران جوانی زمینه رستگاری انسان را مهیا می کند و مهمترین نشانه های توجه به این موضوع در سبک زندگی افراد است.

وی با بیان اینکه تلاش برای ایجاد عدالت اجتماعی از مهم ترین ویژگی های یک جامعه اسلامی محسوب می شود، افزود: وجود فاصله طبقاتی شایسته یک جامعه اسلامی نیست و بر همین اساس از خیران و افراد ثروتمند انتظار می رود در آستانه ایام نوروز نسبت به کمک به مستمندان اقدام کنند.

امام جمعه کمیجان با تشریح اهمیت افزایش فضای سبز شهری و نقش سازنده آن در شادابی اجتماعی گفت: آحاد مردم باید نسبت به محیط زیست و نقش آن در حیات بشر توجه داشته باشند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.