رجایی: جهان اسلام مقابل گستاخی صهیونیست‌ها بایستد

نماینده اصولگرای مجلس با اشاره به شهادت عرفات جرادات، نوجوان فلسطینی بر اثر شکنجه در زندان‌های رژیم صهیونیستی، گفت: سازمان‌های بین‌المللی در قبال شهادت نوجوان فلسطینی واکنش نشان دهند.

به گزارش مرکزی دیلی ، عباس رجائی در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری خانه ملت، ضمن اشاره به شهادت نوجوان فلسطینی بر اثر شنکجه صهیونیست‌ها، توضیح داد: رژیم صهیونیستی در شکنجه اسرای فلسطینی سابقه چرکینی دارد و همواره طی سال‌های استقرار خود در اراضی اشغالی شهروندان فلسطینی را به بهانه‌های واهی می‌رباید و بدون تفهیم اتهام مورد آزاد و اذیت و شکنجه قرار می‌دهد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چنین اقداماتی عمر رژیم صهیونیستی را کوتاه‌تر می‌کند، تصریح کرد: نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی از ترس قیام مردم فلسطینی در واکنش به شهادت عرفات جرادات، ناچار شدند تا در آستانه تشیع جنازه این نوجوان فلسطینی در آماده باش کامل نظامی بسر ببرند که نشان از شدت نگرانی آنها از وضعیت به وجود آمده دارد، چرا که خود به خوبی می‌دانند خشم فلسطینیان نهایتاً طومار آنها را به هم خواهد پیچید.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، افزود: این جنایت و جنایاتی این چنینی در سکوت کامل خبری رسانه‌های غربی و بدتر از همه در سکوت مجامع بین‌المللی و سازمان ملل به وقوع می‌پیوندد ولی انتظار افکار عمومی جهان از سازمان ملل که همواره مدعی بی‌طرفی و رفتار عادلانه با تمام کشورها است این بود که با عکس‌العمل تند خود مانع از ادامه اعمال چنین جنایاتی ضد مردم مظلوم فلسطین شود.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منبع طبیعی مجلس، گفت: حمایت قاطعانه غرب و آمریکا از رژیم غاصب صهیونیستی باعث شد تا این رژیم اشغالگر در اقدامات خود ضد مردم فلسطین گستاخ تر شود و تا زمانی که کشورهای جهان اسلام در برابر این نوع وقایع به صورت یکپارچه واکنش نشان ندهند نمی‌توان انتظاری از غرب و حتی سازمان ملل داشت.

عرفات جرادات ۶ روز پس از بازداشت در کرانه باختری در زندان رژیم صهیونیستی بر اثر شکنجه به شهادت رسید که این امر خشم شهروندان فلسطینی را برانگیخته است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.