آغاز ثبت‌نام از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی ، ابوالقاسم نصراللهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور کار ثبت‌نام از داوطلبان عضویت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از امروز آغاز شده و تا اول اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

وی تصریح کرد: داوطلبان که قصد شرکت در انتخابات خردادماه شوراهای اسلامی شهر و روستا را دارند، باید در زمان تعیین شده با مراجعه به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

به گفته رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی، به همراه داشتن اصل شناسنامه عکس‌دار و دو نسخه تصویر از تمام صفحه‌های آن، اصل کارت ملی و تصویر آن، اصل کارت پایان خدمت یا مدرکی مبنی بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی و تصویر آن و چهار قطعه عکس جدید، اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی معتبر از مدارک لازم برای ثبت‌نام در این انتخابات است.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با اشاره به تشکیل هیئت‌های اجرایی در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها گفت: این هیئت در فرمانداری‌ها متشکل از هشت نفر و در بخشداری‌ها هفت نفر است.

نصراللهی اظهار داشت: به منظور داشتن زمان لازم برای رسیدگی به نقایص احتمالی پرونده‌ها بهتر است داوطلبان در روزهای نخست، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند تا دچار اشکال نشوند.

وی اظهار داشت: شرایط تحصیلی برای شرکت در چهارمین دوره شوراهای اسلامی برای روستاهای تا ۲۰۰ خانوار سواد خواندن و نوشتن، روستاهای بالای ۲۰۰ خانوار دیپلم، داشتن حداقل مدرک فوق دیپلم یا معادل آن برای شوراهای شهر و تا ۲۰ هزار نفر جمعیت و داشتن حداقل مدرک تحصیلی لیسانس یا معادل آن برای شوراهای اسلامی شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.