عنوانهای هفته نامه های راوی و نامه امیرو رونامه نوید استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به قل از ایرنا، هفته نامه امیرعنوان درشت صفحه اول شماره ۵۰۷ خود را به مسائل مربوط به شورای شهر اراک اختصاص داده و به نقل از استاندارمرکزی خطاب به اعضای این شورا نوشته است: اجازه ندهید دیگران برای شورا و شهرداری تصمیم گیری کنند.

این هفته نامه افزوده است: اگرهریک از ۱۵ عضو شورا ضمن بیان نظر ومواضع شخصی خود در هنگام تصمیم گیری همدل و پیرو نظرات اکثریت شورا باشند و مخالفتی نداشته باشد قطعا بسیاری از مشکلات شهری رفع خواهد شد.

‘ محمدحسین مقیمی ‘ ادامه داده است: دریک سال سپری شده، مجموعه شورا و شهرداری فعالیت های مناسبی انجام داده و با مدیریت قوی و هماهنگی و همدلی عملکرد قابل قبولی ارائه داده اند.

وی بیان کرده است: این شرایط باید حفظ شود و با تعامل و حمایت از شهردار منتخب که دارای سوابق اجرایی و سلامت نفس و پاکی است و بر مشکلات شهری در حوزه های مختلف آگاهی و اشراف دارد به سیاست گذاری و برنامه ریزی دقیق تر بپردازند.

فقط با تعامل می توان مشکلات شهر را حل کرد، هیات رئیسه جدید شورای شهر اراک انتخاب شد، داوری ضعیف بحث داغ تئاتر اراک و اولین پناهگاه حیات وحش در اراک راه اندازی شد از دیگر عناوین هفته نامه امیر است.

نشریه نامه امیر با مشی سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی و ورزشی به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی’ ابوالفضل نیک عهد ‘ منتشر می شود.

*** ‘ اراک به لحاظ آلودگی هوا جزء شهرهای واجد مترو شناخته شد’ تیتر درشت صفحه اول هفته نام راوی در شماره ۵۸۹ است.

این هفته نامه به نقل از مدیرکل دفتر فنی استانداری مرکزی افزود است: کلانشهر اراک به سبب آلودگی هوا با مصوبه هیات وزیران جزء شهرهای واجد شرایط داشتن سامانه حمل و نقل ریلی شناخته شده است.

‘حمیدرضا نوازنی’ ادامه داده است: این مصوبه در پی ارایه مستندات و مطالعه نیازسنجی اراک به ناوگان ریلی برای حمل و نقل درون شهری و تلاش استاندار استان مرکزی در دوازدهم شهریورماه امسال نهایی شده است.

‘راهیابی هنرمند اراکی به جشنواره دف نوازی کردستان، افزایش خودکشی و بی توجهی مسوولان، شتر مرغ به دنبال جا در غذای ایرانی’ از دیگر عناوین این هفته نامه است.

هفته نامه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی،اقتصادی راوی به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی ‘حسین مهدوی ‘در استان مرکزی منتشر می شود.

*** روزنامه نوید یکی از عناوین صفحه اول خود در شماره ۳۰۳۷ را از قول مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی به ‘ اراک، ۳۸ روز آلوده را تجربه کرد ‘اختصاص داده است.

‘ امیر انصاری’ افزوده است: طبق بررسی های انجام شده بنزین توزیع شده در شهرهای اراک، تبریز، تهران و کرج بنزین یورو چهار است.

طرح توسعه شرکت تولیدات دامی زرین خوشه اراک افتتاح شد، صحن حضرت زهرا(س) یک پایگاه فرهنگی است، تک محصولی بودن اقتصاد و بوروکراسی از مشکلات ریشه دار کشور است و عدم ارایه طرح پروازی صحیح باعث فرود هواپیمای اماراتی شد از دیگر عناوین روزنامه نوید استان مرکزی است.

روزنامه نوید استان مرکزی با مشی سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی ‘سیدمحسن الحسینی’ منتشر می شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.