برگزاری همایش سرمایه‌گذاری شهرداری کلان‌شهر اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک محمدابراهیم عباسی ظهر امروز در دیدار استاندار مرکزی با اعضای شورای اسلامی شهر اراک گفت: این همایش با محورهایی از جمله سرمایه‌گذاری در پروژه‌های شهری موجود، امکان سنجی مشارکت بخش خصوصی، رویکردهای مدیریت شهری در پروژه‌های سرمایه گذاری و… برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تا چهارم مهر ماه مهلت ارسال مقالات به این همایش است، بیان کرد: این همایش روز ۲۹ مهر ماه در فرهنگسرای شهرداری اراک برگزار می‌شود.

شهردار اراک ادامه داد: امروزه باید اتکای خود را از نفت قطع کرده و با استفاده از اقتصاد مقاومتی کشور را از توطئه‌های اقتصادی دشمنان ایمن سازیم.

عباسی افزود: در دهه‌های گذشته شهرداری با تکیه بر عوارض کارخانجات و صدور پروانه و با تکیه بر تراکم فروشی و متراکم کردن مناطق ارزشمند شهر اداره می‌شد، امروزه مناطق مرکزی شهر اراک بسیار متراکم شده که کنترل این مشکل از عهده شهرداری خارج شده است.

به گفته وی به منظور برون رفت از این مشکل برنامه‌ریزی با تکیه بر سرمایه پایدار ضروری است.

عباسی تاکید کرد: در سنوات گذشته توجه به سرمایه‌گذاری در شهرداری اراک مغفول واقع شده بود که امروزه در راستای رفع این مشکل شورای سرمایه‌گذاری به صورت موقت راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: استفاده از پتانسیل‌ها و سرمایه‌های خرد و کلان استان مهم‌ترین سیاستی است که در شهرداری اراک در راس برنامه‌ریزی‌های اقتصادی قرار گرفته است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.