تشکیل هیئت‌های عالی سرمایه‌گذاری در شهرداری‌های استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، مهدی زندیه‌وکیلی صبح امروز در نشست اعضای شورای اسلامی شهر اراک اظهار کرد: تعاملات باید دو سویه باشد، سرمایه گذاری یک دستور کار مهم در دستورکار همه دستگاه‌ها است و مختص به شهرداری است.

وی افزود: پیگیر مطالب و اتفاقات استان باشید، مباحث اقتصادی، صنعت، اشتغال رویکرد دولت است و با توجه به شرایط جدید در استان برای اشتغالزایی و درامد پایدار نیازمند سرمایه گذاری هستیم.

معاون عمرانی استاندار مرکزی تصریح کرد: با توجه به همایش پیش روی شهرداری قرار شد که فرصت‌های جدید سرمایه گذاری را احصا کنند، فرصت‌هایی وجود دارد که روی آن‌ها کار نشده و توجیهات فنی و اقتصادی لازم را دارند.

زندیه‌وکیلی با اشاره به احصاء فرصت‌ها گفت: شهرداری‌ها موظف‌اند فرصت‌ها را احصا و به استانداری اعلام نمایند تعدادی معرفی شده و انتظار می‌رود بیش از این‌ها باشد.

وی افزود: حمایت از شهرداری‌ها برای انتخاب مشاور حرفه‌ای انجام می‌شود، در چند استان انجام شده، امکان سنجی و بحث طرح‌های توجیهی پیگیری شود.

معاون عمرانی استاندار مرکزی تصریح کرد: شهرداری اراک در تهیه طرح‌های توجیهی پیشقدم باشد، پروژه‌ها را شناسایی و توجیه فنی و اقتصادی لازم را ارائه کنند، این کار بایک نگرش علمی و آکادمیک انجام شود، مشاوران شناسایی شده‌اند.
زندیه‌وکیلی با اشاره به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام گفت: عاقلانه‌ترین کار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است، در همایش شهرداری فرصت‌های شناسایی شده معرفی شوند و مشکلات سرمایه گذاران نیز شنیده شود.

وی افزود: سیکل کار شهرداری وقتگیر است شفاف سازی و رفتن به سوی استفاده از فناوری‌های IT این مشکل حل کند، در دور جدید در مجموعه شهرداری اراک مصوبه جدید نداشته و تنها رویکردهای کلی ابلاغ شده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.