برگزاری بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان مرکزی در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، حسین شاکری با اشاره به راه‌یابی آثار استان مرکزی به جشنواره تئاتر اظهار کرد: از استان مرکزی ۸ اثر موفق به دریافت مجوز برای شرکت در این جشنواره تئاتر شده‌اند.

وی افزود: پس از ۴ روز بازبینی، از میان ۲۱ نمایش متقاضی شرکت در جشنواره استانی تئاتر استان مرکزی ۶ اثر به طور مستقیم و ۲ اثر مشروط به اصلاحات به جشنواره راه یافتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با اشاره به زمان بازبینی این آثار گفت: از ۲۷ تا ۳۰ مردادماه آثار توسط کیوان نخعی، احسان ملکی و امیر زاوش مورد بازبینی قرار گرفتند و در مجموع ۸ اثر موفق به حضور در این جشنواره شدند.

شاکری تصریح کرد: در بخش بازبینی ۴ نمایش رابینسون کروزوئه، دخترانی از جنس ما، دهانی پر ازکلاغ و ننه مونس از تفرش، اعترافاتی برای زنان از محلات، رسم رستم کشی، همه ما، ردی ازخاطره و قصه سرباز و کوچه از ساوه به این جشنواره راه یافتند.

وی افزود: “دکه و یافت آباد” از دلیجان، “رویش ناگزیر دخی‌ها” و نیز “ورود خانم ها ممنوع” از خمین به همراه نمایش‌های “خش خش‌های شبانه”، “واپسین رقص برگ با باد”، “اثر به جا مانده”، “یک شب بی پایان”، “آوازی که خدا زمزمه می‌کند”، “عاشقانه‌های ۷ ریشتری”، “کافی شاپ و ملودی جفت هیچ”، مورد ارزیابی قرار گرفتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با اشاره به کارگردانان این نمایشنامه‌ها گفت: از میان این نمایش‌ها ۶نمایش “دکه” به کارگردای وحید رفیعی و عبدالرضا فتحی، “رویش ناگزیر دخی‌ها” به کارگردانی مهدی محمدی، “واپسین رقص برگ با باد” به کارگردانی بهمن پارساآرا، “یک شب بی پایان” به کارگردانی سید محمد محمدی،” آوازی که خدا زمزمه می کند” به کارگردانی سعید کمانی، “ملودی جفت هیچ” به کارگردانی افق ایرجی به طور مستقیم و ۲ نمایش “کافی شاپ” به کارگردانی شهرام سلطانی و “اعترافاتی برای زنان” به کارگردانی میثم کرمی مشروط به اصلاحات برای حضور در جشنواره معرفی شدند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.