معرفی مسئول جدید دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام عبدالعلی ابراهیمی معاون امور استان‌های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، حجت‌الاسلام محمد حاجی‌پور به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی معرفی شد.

معاون امور استان‌های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در این مراسم انتخابات خرداد ماه را مهم‌ترین رویداد سیاسی کشور در سال جاری دانست و گفت: در خرداد ماه امسال دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در کشور برگزار می‌شود که حضور پررنگ و همه جانبه مردم در این انتخابات ضروری، تحقق بخش حماسه سیاسی است.

ابراهیمی افزود: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی باید با حضور حماسه ساز خود بار دیگر پایبندی به انقلاب، شهدا و آرمان‌های انقلاب را به اثبات رسانده و به دشمنان ثابت کنند تحت هیچ شرایطی حاضر نخواهند شد دیگران برای سرنوشت آنها تصمیم‌گیری کنند.

وی تصریح کرد: قطعا تحقق حماسه سیاسی و حضور حداکثری در انتخابات موجب شکست توطئه‌های دشمنان شده و دل دوستداران نظام را شاد خواهد کرد.

معاون امور استان‌های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: مسئولان و به ویژه ائمه جمعه سراسر کشور رسالت بسیار سختی برای آماده ‌سازی مردم برای خلق حماسه سیاسی در انتخابات دارند که باید به رسالت خود به درستی عمل کنند.

ابراهیمی ادامه داد: روحانیت همواره از شأن، جایگاه‌ و منزلت ویژه‌ای در بین مردم برخوردارند که ائمه جمعه و جماعت باید با توجه به اثرگذاری خود در بین مردم اهمیت حضور در انتخابات را برای مردم بازگو کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت نماز جمعه گفت: نماز جمعه در حکومت اسلامی از جایگاه بالا و والایی برخوردار است که فرهنگ‌سازی برای حضور مردم در نماز عبادی و سیاسی از ضروریات است.

معاون امور استان‌های شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور جذب بیشتر قشرهای مختلف مردم به ویژه نسل جوان در نماز عبادی، سیاسی و دشمن شکن جمعه را امری ضروری دانست و خاطر نشان ساخت: حضور جوانان در نماز جمعه موجب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان در جنگ نرم خواهد شد.

ابراهیمی در ادامه خواستار مفید، پرمحتوا و کوتاه بودن خطبه‌های نماز جمعه به منظور جذب هر چه بیشتر مردم در این آیین عبادی و سیاسی شد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی نیز گفت: یکی از مهم‌ترین کارهایی که توسط متولیان ستادهای نماز جمعه باید صورت گیرد، بستر سازی و فراهم کردن زمینه مناسب برای حضور همه مردم در نماز جمعه است.

آیت‌الله قربانعلی دری ‌نجف‌آبادی افزود: نمازهای جمعه از جلوه‌های با عظمت نظام اسلامی و سنگر مقدس روشنگری و از ثمرات مهم نظام اسلامی است که هم مردم و هم مسئولان باید اهتمام ویژه‌ای به نماز جمعه و برگزاری با شکوه آن داشته باشند.

وی ابراز داشت: برگزاری نمازهای جمعه دارای اثرات و برکات فراوان معنوی و ارزشی برای نظام و مردم است که باید به مردم بازگو شود.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه نماز جمعه از مهم‌ترین و با شکوه‌ترین فریضه‌های عبادی و سیاسی دین مبین اسلام است، اظهار داشت: نماز جمعه همواره تاثیر بسزایی در وحدت و یکپارچگی مسلمانان بر محور امامت، عدالت، سیاست و عبادت داشته است.

در این همایش حجت‌الاسلام محمد حاجی‌پور به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان مرکزی معرفی و از خدمات امیدرضا مبارک‌آبادی قدردانی شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.