عنوان های چند نشریه استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا؛

***هفته نامه شمس عنوان درشت شماره ۵۳۰ خود را به نقل قول از استاندار مرکزی در نشست مشترک اتاق فکر اقتصادی، آب و کشاورزی استان اختصاص داده و آورده است: حفظ منابع آبی و سفره های زیرزمینی نیازمند عزم عمومی است.

این هفته نامه ادامه داده است: با توجه به بروز پدیده خشکسالی درچند سال اخیر حفظ منابع آبی زیرزمینی از اهمیت بسزایی برخوردار است و دراین راستا تغییر شیوه بهره برداری از منابع آب امری ضروری است.

ˈنوجوان اراکی مدال طلای جهان را برگردن آویختˈ؛ عنوان دیگری ازهفته نامه شمس است که در ادامه آن آمده است: در فینال مسابقات کشتی آزاد نوجوانان جهان ˈعلیرضا گودرزیˈ با شکست حریف روسی خود عنوان نخست دنیا را به خود اختصاص داد.

***ˈیارانه متولدان جدید پرداخت می شودˈ یکی ازعنوان های صفحه اول شماره ۳۰۲۴ روزنامه نوید است که به نقل قول سخنگوی دولت به تحریر درآمده است.

این نشریه به نقل ازنوبخت افزوده است: برای پرداخت یارانه متولدان جدید اقدام می کنیم و مشکلی دراین خصوص نداریم و منابع لازم برای پرداخت یارانه نقدی درقانون پیش بینی شده است و سعی می کنیم حتی یک روز هم پرداخت یارانه نقدی به تاخیر نیفتد.

***هفته نامه صبوح استان مرکزی درشماره ۱۳۳ خود عنوان مفسدین سلامت چه کم ازمفسدین اقتصادی دارند، به موضوع اضافه شدن روغن پالم در لبنیات پرداخته و افزوده است: روغن پالم دارای اسید چرب اشباع و سنگین است وبرای افراد دارای کلسترول و سنین بالا مناسب نیست.

این هفته نامه ادامه داده است: تنها کسی که چهره بد هفته شناخته شد، روغن پالم بود و تنها اسمی که از آن در این ماجرا برده نشد، برندها و کارخانه هایی بودند که از این روغن درمحصولاتشان استفاده می کردند.

*** هفته نامه صبح خمین درشماره ۳۳۳ خود به نقل از مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی آورده است: در اجرای سند راهبردی ورزش تنها هستیم.

در ادامه این عنوان خبری آمده است: عدم همکاری برخی دستگاهها، این سازمان را در اجرای این سند با مشکلات عدیده ای مواجه کرد ولی خوشبختانه اداره ورزش و جوانان، کار را رها نکرده و تاکنون به بسیاری از اهداف این سند دست پیدا کرده است.

***هفته نامه مجنون نیزعنوان برترصفحه اول شماره ۴۵۷ خود را به نقل از استانداربه ˈبی توجهی دردریافت سهم اعتبارات استان مرکزی ،عقب گرد اقتصادی استˈ اختصاص داده است.

این هفته نامه به نقل از ˈمحمدحسین مقیمیˈ آورده است: با توجه به اختصاص اعتبارات در طرح های مشترک استانی باید بکوشیم تا سهم استان مرکزی از این اعتبارات را جذب کنیم چرا که این اعتبارات ملی از حقوق مردم استان است.

این هفته نامه ادامه داده است: با توجه به کمبود منابع مالی در استان اعتبارات باید بیشتردر طرح های اولویت دار هزینه شود و ضروری است تا حسابرسی مالی هر دستگاه پیش از پایان سال مالی انجام شود.

***هفته نامه سرچشمه در شماره در شماره ۷۰۷ خود به نقل از مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ˈسیدمحمد حسینیˈ آورده است ˈشهرهای استان مرکزی فاقد توریست استˈ

این هفته نامه افزوده است: جاذبه های گردشگری استان مرکزی در جایگاه ویژه ای قرار دارد اما نبود تبلیغات سبب شده تا این استان از توریست کمتری برخوردار باشد.

***هفته نامه فرهنگی وسیاسی آفتاب مرکزی یکی از عنوان های شماره ۲۶ خود را به اختلاس ۶۴۰ میلیون ریالی کارمند بانک ساوه اختصاص داده و نوشته است: تحویلدار یکی از بانک های ساوه با فروش اوراق مشارکت بدون صدور هرگونه سند وثبت آن مبلغ را به نفع خود برداشت می کرده است که این کارمند بانک درمجموع به اختلاس ۶۴۰ میلیون ریال اعتراف کرده است.

***ˈنوسازی بیمارستان ولیعصر(عج) مورد توجه مسوولین قرارگیردˈ یکی ازعنوان های هفته نامه امید استان است که به نقل قول از ˈحسن طاهراحمدیˈ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی به چاپ رسیده است.

در ادامه این نشریه آمده است: بیمارستان ولیعصر(عج) اراک که بزرگترین مرکز درمانی و آموزشی استان محسوب می شود فرسوده ترین بیمارستان استان است که علاوه بر پاسخگویی به بیماران استان پذیرای بیماران استان های همجوار نیزهست و تنها راهی که برای بهبود خدمات این مرکز وجود دارد نوسازی آن است.

۴۳ نشریه در استان مرکزی مجوز دارند ولی تعداد کمتری فعالیت می کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.