پیکر پاک ۴ شهید گمنام در زرندیه آرام گرفت

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، از ۴ شهید گمنام والا مقام، ۲ تن از این فرزندان روح‌الله عصر پنج شنبه ۳۰ مرداد در مسجد جامع پرندک و ۲ تن دیگر از این عزیزان در میان غم و اندوه مردم ولایت‌مدار این دو شهر به آرامگاه ابدی سپرده شدند.

بر اساس این گزارش برای اولین بار، زرندیه میزبان فرشتگانی بود از جنس نور، ۴ شهید گمنام سال ۶۷ که در مناطق خیبر و مجنون جواز عاشقی‌شان را از پروردگار عالمیان گرفتند و جاویدان اما گمنام ماندند.

امام جمعه شهرستان مأمونیه در این مراسم گفت: پیکر پاک پسران روح‌الله پس از استقبال توسط مردم شهیدپرور مامونیه به سمت مسجد جامع شهر زاویه تشییع و قبل از ظهر پنج‌شنبه ۳۰ مرداد روستاهای حسین‌آباد و امیر‌آباد زرند نیز از عطر خوش این شهدا سرشار شدند.

حجت‌الاسلام محمد علی علم‌الهدی اظهار داشت: از۴ شهید گمنام تازه تفحص شده، ۲ تن از این فرزندان روح‌الله ساعت ۱۷:۳۰ عصر پنج شنبه ۳۰ مرداد از میدان مخابرات پرندک تا پارک شهدای گمنام پرندک تشییع و همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع پرندک در میان غم و اندوه مردم ولایت‌مدار این شهر به آرامگاه ابدی سپرده شدند.

وی تصریح کرد: امروز نیز مردم شهیدپرور دو تن دیگر از این شهیدان گمنام را پس از برپایی مراسم با شکوه دعای ندبه از ساعت ۱۱ از میدان شهرداری مأمونیه تا مرکز پارک شهدای گمنام، جنب دادگستری شهرستان تشییع و به خاک سپردند.

علم‌الهدی اظهار کرد: نماز جمعه این هفته نیز مانند هر هفته اما با شکوه‌تر و با حضور پر شور مردم مومن و خداجوی شهرستان مأمونیه در محل تدفین شهدا به جا آورده شد.

وی با بیان این که شهدا تابلوی افتخار و عظمت جهان اسلام هستند، ادامه داد: با عنایت خداوند متعال و رحمت شهدا فرصتی پیش آمده که این شهر میزبان پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس باشد.

علم الهدی افزود: حضور شهدای گمنام افتخاری بزرگ برای این منطقه شهید پرور و ولایت‌مدار است و مردم با تشییع با شکوه پیکر شهدا یکبار دیگر با آرمان‌های این عزیزان تجدید میثاق کردند.

امام جمعه مامونیه ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم در مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در پرندک می‌افزاید: شهیدان بهترین سرمایه خود یعنی جانشان را در راه زنده نگاه داشتن دین مبین اسلام و پاسداری از کشور نثار کردند و قشرهای مختلف مردم وظیفه دارند یاد آنان را زنده و از آرمان‌های این عزیزان پاسداری کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.