خطبه های نماز جمعه دیروز اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز عبادی سیاسی اراک  با تاکید بر اینکه مسلمانان در برابر تجاوزات اسرائیل مقاومت کرده و می کنند افزود: نسل کشی مسلمانان و کم شدن تعداد مسلمنان جهان از سوی اسرائیل و حامیان این رژیم منحوس خیالی خام بیش نیست.

وی با تاکید بر اینکه اجازه نمی دهیم فضای معنوی دنیای اسلام به عرصه جولان دشمنان تبدیل شود گفت: اسرائیل با حمایت آمریکا، نزدیک به دو هزار نفر از زنان و کودکان غزه را به خاک و خون کشید اما مسلمانان در برابر این ظلم ساکت نمی مانند.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه اعمال فشار از سوی مردم رژیم صهیونیستی برای کناره گیری نتانیاهو نتیجه شکست این رژیم جعلی است گفت: موافقت رژیم صهیونیستی با شرایط فلسطینی ها مانند رفع محاصره و برقراری آتش بس، نشان از اقتدار مسلمانان برای مبارزه با زیاده خواهی دشمن دارد.

مقاومت غزه نشان داد که کاخ‌های شیشه‌ای استکبار قابل شکستن است

وی ادامه داد: مقاومت غزه نشان داد که کاخ‌های شیشه‌ای استکبار قابل شکستن است و اعمال فشار از سوی مردم رژیم صهیونیستی برای کناره گیری نتانیاهو نتیجه شکست این رژیم جعلی در غزه است.

امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان به خاک میهن اسلامی  گفت: ۲۶ مرداد ماه سالروز پایان اسارت آزادگان سرافرازی است که با الهام از اسرای کربلا مردانه صبوری کردند و با اندیشیدن به پیروزی رزمندگان استقامت کردند و با تحمل سالها رنج و شکنجه موجب افتخار کشور شدند.

وی با تاکید بر اینکه آزادگان، جانبازان و ایثارگران سندهای افتخار سرزمین اسلامی هستند اضافه کرد: هرکدام از آزادگان دفاع مقدس درس استقامت و ایستادگی‌اند که با وجود شکنجه‌ها و سختی‌های زندان‌های رژیم بعث عراق، دست از آرمان‌هایشان بر نداشتند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی یادآور شد: نباید از این آزادگان سرافراز میهن غافل شویم چرا که سربلندی ایران اسلامی و امنیت کشور مدیون رشادت‌های این بزرگواران است.

استقرار و حاکمیت مدیریت جهادی در تمامی ابعاد

وی با اشاره به تحقق اقتصاد مقاومتی و فرهنگ و مدیریت جهادی گفت: استقرار و حاکمیت مدیریت جهادی در تمامی ابعاد و بخش های جامعه از ملزومات حیاتی تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه مدیریت جهادی رونق اقتصادی را به همراه دارد اظهار کرد: تدبیر و برنامه ریزی کلید برون رفت کشور از چالش های مختلف اجتماعی، اقتصادی است و نیز است که این مسائل به دور از شعار زدگی در بدنه کشور عملیاتی شود.

وی با اشاره به مسائل اقتصادی که امروز گریبانگیر کشور است، اظهار داشت: در کشور ما باید فرهنگ اقتصاد مقاومتی باب شود و مسئولان و دولتمردان در برابر مشکلات اقتصادی و حل این مشکلات، جهادی عمل کنند.

گفتنی است نمازگزارن اراکی در پایان نماز جمعه با شرکت در راهپیمایی حمایت خود را از مردم بی دفاع غزه  اعلام کردند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.