مشکل ورزش استان مرکزی عدم حمایت بخش خصوصی است

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، عباس محمدی ظهر امروز در نخستین نشست کارگروه تخصصی ورزش استان مرکزی که در سالن جلسات این اداره برگزار شد، اظهار کرد: نظارت و ارزیابی دستگاه‌های فعال در امور ورزشی در طول برنامه سند چشم‌انداز بیست ساله، تدوین سند توسعه ورزش استان در حوزه‌های همگانی، تفریحی و قهرمانی، استفاده از ظرفیت تمامی دستگاه‌ها برای پیشبرد ورزش، رفع آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی از ورزش و اصلاح فرهنگ عمومی از مهم‌ترین وظایف کارگروه ورزش است.

وی افزود: پیگیری سند راهبردی بخش جوانان، برنامه توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، بررسی و تلفیق برنامه‌های بلندمدت، برنامه‌ریزی برای توسعه مشارکت جوانان در امور فرهنگی و اجتماعی از دیگر وظایف این کارگروه در حوزه جوانان است.

معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به ظرفیت های حمایت صنایع از حوزه ورزش گفت: وجود ۳هزار واحد صنعتی و تولیدی ظرفیت خوبی برای حمایت از ورزش است و می‌تواند به توسعه ورزش کمک کند.

محمدی با بیان اینکه در سال گذشته ۴۵۴ نفر به اردوهای تیم ملی و ۶۲ نفر به مسابقات بین‌المللی اعزام شدند، گفت: هم‌اکنون تیم‌های هاکی، شهرداری، سپک‌تاکرا، فوتسال، بسکتبال با ویلچر و هندبال هپکو در لیگ برتر حضور دارند که از کمک مالی برخوردار نیستند.

وی افزود: نگرش جامعه به فعالیت ورزشی به عنوان یک عامل سازنده روحی، روانی، جسمی و فرهنگی، وجود تعالیم عرفان‌بخش در اسلام در باره تاکید بر فعالیت‌های جسمانی از نقاط مثبت در این حوزه جوانان است.

معاون ورزشی ورزش و جوانان استان مرکزی تصریح کرد: تقویت ورزش پایه، قهرمانی و حرفه‌ای، پوشش حمایتی و تشویقی از قهرمانان، ارتقای جایگاه ورزش قهرمانی بانوان، برگزاری مسابقات در سطوح ملی و بین‌المللی مسائل مهمی است که باید در اولویت اقدامات قرار گیرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.