برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس در ۱۲۰ نقطه استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام عباس هاشمی ظهر امروز در نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: روز قدس یادگار با ارزش امام خمینی(ره) است که در این روز تمام برنامه‌هایی که برای مبارزه با استکبار جهانی تدارک دیده بودند، محقق شد.

وی افزود: امام راحل آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس و روز مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری کرده‌اند و با این عمل دفاع مسلمانان جهان از مردم فلسطین را به جهانیان اعلام و همه آزادیخواهان را در این مبارزه سهیم کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه هر ساله صهیونیست‌ها دسیسه‌ها و تفکرات شیطانی خود را علیه مسلمانان جهان افزایش داده و تلاش می‌کنند تا مسلمانان را به انزوا کشیده و اختلافات را در میان آنان دامن بزنند، گفت: استفاده از تمام توان و ظرفیت‌ها در برگزاری هر چه با شکوه‌تر راهپیمایی روز قدس همچون گذشته امری ضروری است.

به گفته وی مراسم روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور رأس ساعت ۱۱ صبح آخرین جمعه ماه رمضان از میدان شهدای اراک آغاز و به مصلی بیت‌المقدس ختم می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی بیان کرد: در این راهپیمایی عضو شورای انقلاب فرهنگی و معاون نظارت مجلس شورای اسلامی به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

در این نشست مسئول روابط عمومی استانداری موظف به تبلیغات و فضا سازی شهری، فرهنگ و ارشاد اسلامی موظف به هماهنگی، ساماندهی و تسهیل در دسترسی خبرنگاران و اصحاب رسانه و نظارت بر پوشش خبری و نیروی انتظامی موظف به تامین امنیت و وضعیت ترافیک و جانمایی پارکینگ شد.

تعبیه چند دستگاه تانکر آب غیر شرب برای وضو، جانمایی چند دستگاه اتوبوس در میدان سرداران برای انتقال شهروندان به میدان شهدا و جلوگیری از تردد خودروهایی با بنرهای عریض از دیگر مصوبات این نشست بود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.