سرقت با کارت‌های شکسته و سوخته عابر بانک در فراهان

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار مهر،سرهنگ صفرعلی روشنایی ظهر یکشنبه در این باره به خبرنگاران گفت: در اوایل تیرماه فردی بامرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ شهرستان فراهان تماس گرفت و اذعان داشت راننده یک خودرو وانت است که بین شهرهای اراک و فراهان کالا جابجا می‌کند و از او مبلغی وجه نقد کلاهبرداری شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به کلاهبرداری های متعدد از رانندگان، پرونده برای بررسی کارشناسی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و تیمی از کارآگاهان تحقیقات خود را در این خصوص شروع کردند.

روشنایی اضافه کرد: با شروع تحقیقات و تعیین مشخصات ظاهری متهم تحت تعقیب در گام بعد رانندگان خطوط شهری در این خصوص مورد توجیه قرار گرفتند و مشخصات ظاهری متهم نیز در اختیار ماموران پلیس قرار گرفت.

روشنایی ادامه داد:‌ در اوایل هفته جاری یکی از رانندگان خطوط شهری با پلیس آگاهی شهرستان تماس گرفت و اعلام داشت شخصی با مشخصات اعلامی به وی مراجعه کرده است و اعلام می دارد قصد دارد باری را به اراک انتقال دهد.

سرپرست انتظامی شهرستان فراهان تصریح کرد: بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی به محل اعلامی اعزام شدند و در عملیاتی وی را که به سمت باغات میوه متواری شده بود دستگیر و در بازرسی بدنی از وی تعدادی کارت عابر بانک شکسته و باطله کشف کردند.

متهم در اظهاراتش به ماموران انتظامی گفت: به منظور جلب اعتماد رانندگان از قبل تعدادی کارت عابر بانک شکسته و باطل شده را از سطل زباله جلوی بانک ها تهیه کرده و به بهانه کرایه خودرو، رانندگان را به یکی از میادین شلوغ شهر برده و با نشان دادن کارت عابر بانکم، اذعان می‌داشتم که در دریافت پول با مشکل مواجه شدم و مبلغی از آنها گرفته و بهانه خرید از آنجا فرار می کردم.

سرپرست انتظامی شهرستان فراهان در ادامه به اعترافات متهم دستگیر شده اشاره داشت و افزود: در بازجویی‌های انجام شده تا کنون متهم به هشت فقره کلاهبرداری به این روش از رانندگان خطوط بین شهری اعتراف کرده است و تحقیقات از وی کماکان ادامه دارد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.