نگاهی به عناوین خبری هفته نامه های مجنون و وقایع استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، این نشریه به نقل از استاندار استان مرکزی ‘محمدحسین مقیمی’ آورده است: از اقدامات خوب برای کاهش آلودگی هوای کلانشهر اراک در سال جاری قطار شهری است.

این مطلب افزوده است: در مورد حمل و نقل مصوبه ای تصویب شد که اراک مانند شهرهای دیگر صاحب قطار شهری خواهد شد و در این مصوبه اعتباراتی که به شهرهای بزرگ تهران، مشهد در رابطه با مترو اختصاص داده شده به اراک نیز اختصاص می یابد.

در بخشی از این مطلب آمده است: به این ترتیب کلان شهر اراک از حمل و نقل ریلی درون شهری برخوردار خواهد شد و اراک در گروه کلان شهرهای آلوده کشور قرار گرفته و دولت موظف است ۵۰ درصد از اعتبارات حمل و نقل و خدمات ریلی این شهر را تامین کند.

هفته نامه وقایع استان افزوده است: دربند دوم این مصوبه معاونت برنامه ریزی و راهبردی مکلف شده است تا اعتباراتی را که باید در سالهای قبل به اراک اختصاص داده می شد را بررسی و اعتباراتی را که هنوز پرداخت نشده است را در بودجه سال آینده مصوب کند.

‘پایان جشنواره تئاتر استان’ ، ‘روشهای علمی مدیریتی شرکت زرین خوشه اراک باید سرلوحه تولیدکنندگان باشد’، ‘ در تئاتر کشور حواشی جای متن را گرفته است’ و ‘ کمیته جهانی پیکار با بیسوادی’ از دیگر عنوان های خبری شماره تازه منتشره شده هفته نامه وقایع استان مرکزی است.

هفته نامه وقایع به صاحب امتیازی و مدیرمسوولی ˈنیره یوسفی رادˈ و با مشی سیاسی، فرهنگی، اجتماعی وصنعتی در هشت صفحه رنگی و سیاه سفید در گسترده استان مرکزی توزیع می شود.

**** هفته نامه مجنون استان مرکزی نیز عنوان درشت خبری شماره ۴۶۰ خود را به تحلیل میزان قبولی عملکرد مجموعه شهرداری اراک اختصاص داده است.

در این مطلب به نقل از کیومرث محمودی رییس شورای اسلامی کلانشهر اراک آمده است: در طول یکسالی که از فعالیت شورای دوره چهارم می گذرد بیشتر دقت نظر شورا در جهت شناسایی نقاط ضعف و قوت مدیریت شهرداری وبرنامه ریزی برای برطرف کردن مشکلات بوده که خوشبختانه با برنامه ریزی دقیق و جامع قسمت عمده ای از مشکلات شهرداری برطرف شده است.

در این مطلب آمده است: شهرداری و عملکرد شهرداری با جدیت حمایت می شود و این مجموعه با وجود بدهکاری و مشکلات زیاد به شهردار جدید تحویل داده شد ولی با این وجود این مجموعه تاکنون روند خوبی را در انجام کارها در تسهیل امور داشته است.

هفته نامه مجنون اضافه کرده است: با توجه به اینکه شهرداری منابع مالی دولتی ندارد و نیز تعداد وظایف آن گسترده می باشد به طور یقین نمی توان گفت که شهرداری در ارایه خدمات و انجام وظایف، عملکرد صد درصد موفقی داشته ولی با این وجود مشکلات فراوان و گستردگی وظایف عملکرد روبه جلو داشته است.

‘اجرای طرح ترافیکی زوج و فرد در اراک ‘، ‘استاندار مرکزی برهمکاری بیشتر شورای اسلامی و شهرداری اراک در راستای جذب سرمایه گذار تاکید کرد’ ،’ سرانه اختصاص یافته به هزینه های انرژی پاسخگوی نیاز مراکز آموزشی نیست’ و ‘نرخ بیکاری در استان مرکزی تک رقمی شد’ از اهم عنوانهای نشریه مجنون استان مرکزی است.

هفته نامه مجنون به صاحب امتیازی و مدیرمسوولی ˈعلی آقا ایرجیˈ و با مشی سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در هشت صفحه منتشر می شود و صفحات اول و آخر آن تمام رنگی است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.