برگزاری نشست دفاتر امور زنان و خانواده منطقه چهار کشور در اراک

به گزارش مرکزی دیلی، ˈزهرا فرجیˈ روز یکشنبه در نشست کمیته اندیشگاه زنان استان افزود: این نشست دومین گرهمایی امسال منطقه چهار کشور است که با هدف هم اندیشی سیاست های راهبردی و برنامه های دولت در حوزه زنان و خانواده و ارزیابی شرایط و آشنایی با تجارب موفق این حوزه برگزار می شود.

وی توضیح داد: این نشست با حضور رییس مرکز مطالعات و تحقیقات زنان وزارت کشور و اعضای کارگروه های زنان و خانواده استانهای خوزستان، مرکزی، همدان، لرستان و کرمانشاه به مدت دو روز برگزار می شود.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری استان مرکزی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و استاندار، برگزاری نشست های تخصصی با حضور اعضای کارگروه های زنان و خانواده استانهای مذکور، برگزاری همایش زنان دهیار و اعضای زن شوراهای اسلامی استان مرکزی، بازدید از کانون فرهنگی و اجتماعی زنان، سمن های زنانه و بند نسوان و میزگرد خبری را از جمله برنامه های این نشست منطقه ای عنوان کرد.

فرجی در بخش دیگری از سخنانش گفت: ارتقای فرهنگ و مهارت های زنان بزرگترین نیاز این حوزه است که برای آن باید از روش های کارامد ارتباط چهره به چهره ، ابزارهای مهارتی و ظرفیت های رسانه ها و نهادهای آموزشی نهایت بهره را برد.

وی توضیح داد: شناسایی معضلات استان و اولویت های حوزه زنان و خانواده در قالب کمیته های هشتگانه تخصصی از برنامه های مهم امسال در استان مرکزی است چرا که اثرگذاری در این بخش با کار کارشناسی، برنامه و نظم مسیر است.

از یک میلیون و ۴۴۱ هزار نفر جمعیت استان مرکزی ۶۹۸هزار و ۴۳۲ نفر زن و بقیه مرد است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.