پیام استاندار به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۹۲

نوروز موجب همبستگی و هم افزایی ایرانیان در جهان استبه گزارش مرکزی دیلی ، ‘علی اکبر شعبانی فرد’ در این پیام آورده است: نوروز نماد همزیستی مسالمت آمیز و انسجام ملی است که تاثیر بسزایی در افزایش نشاط و شادابی اجتماعی دارد.

وی با تبریک فرا رسیدن بهار و عید نوروز باستانی به رهبرمعظم انقلاب اسلامی، دولتمردان، ملت ایران اسلامی و مردم استان مرکزی عنوان کرد: نوروز بهترین فرصت برای تفکر و برنامه ریزی صحیح زندگی است.

استاندار استان مرکزی در ادامه پیام خاطرنشان کرده است: نوروز با ابتکار ایرانیان پایه گذاری شد و پیام آور حقیقتی بزرگ است و این جشن هر سال یادآور امید و یک زندگی جدید و سرشار از اراده و همت است.

وی در بخش دیگری از این پیام یادآور شده است: سال ۹۱ با رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب و بصیرت ملت ولایتمدار در خلق حماسه ای بزرگ و تلاش دولتمردان این نظام در عرصه های مختلف سپری شد.

شعبانی فرد خاطرنشان کرده است: عید نوروز تحولی بزرگ در زندگی ایرانیان است و به آحاد ملت ایران بویژه مردم خوب استان مرکزی این عید را تبریک و تهنیت عرض می کنم.

استاندار استان مرکزی در پایان این پیام افزود: اینجانب به عنوان خدمتگزار کوچک مردم از این همه بصیرت و نکته دانی شما هم استانی های گرامی نهایت سپاس و تشکر را داشته و امیدوارم امروز که در حساب دیروز خویش می نگریم همه وجد و شور و اشتیاق باشد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.