پرداخت سه میلیارد ریال کمک به بیماران سرطانی استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی، دکتر «جواد فرخی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این میزان مددکاری در قالب اعتبارات قطب درمان سرطان به ازای نسخ دارویی بیماران و در حوزه درمان سرپایی و بستری با هدف جبران بخشی از هزینه های سنگین این بیماری پرداخت شده است.

وی ادامه داد: یک هزار و ۴۴۷ بیمار بستری و سرپایی در این مدت از مزایای مددکاری درمانی این بیمارستان بهره مند شده اند.

رییس مرکز آموزشی و درمانی آیت الله خوانساری اراک خاطرنشان کرد: ۹۹۴ میلیون و ۲۹۹هزار ریال از مبالغ پرداختی مددکاری برای دارو و بقیه کمک هزینه به بیماران بستری و شیمی درمانی بوده است.

دکتر فرخی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری ۷۴۸ بیمار بستری، ۷۰۰ بیمار شیمی درمانی سرپایی، ۲۰۲بیمار رادیوتراپی و ۶۱۵ بیمار سرطانی در درمانگاه این مرکز درمانی خدمات گرفته اند.

وی یادآور شد: با توجه به اخذ مجوز ساخت درمانگاه تخصصی سرطان، کمک خیران برای تسریع در عملیات اجرایی آن امری ضروری است.

رییس مرکز درمانی و آموزشی آیت الله خوانساری اراک ادامه داد: این درمانگاه در چهار طبقه ساخته خواهد شد و شامل بخش های اورژانس، خدمات سرپایی، درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی پزشکان و مرکز تحقیقات سرطان خواهد بود.

بیمارستان آیت الله خوانساری اراک در سال ۸۶ با ۶۴ تخت مصوب و صرف هزینه تعمیر و تجهیز ۱۰ میلیارد ریالی، بهره برداری شد و علاوه بر پذیرش سرپایی و درمانگاه های تخصصی، انکولوژی و هماتولوژی، ( خون و سرطان شناسی ) آزمایش های تخصصی، عمل جراحی و خدمات تشخیصی نیز ارائه می دهد.

این بیمارستان با ۱۴۰ نفر پرسنل درمانی به عنوان کانون خدمات پرتودرمانی غرب کشور ارائه سرویس می کند که با افزایش روز افزون تقاضا، نیاز به امکانات بیشتری دارد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.