آغاز طرح تعویض کارت‌های پایان خدمت در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، حسینعلی مسن‌آبادی اظهار داشت: سازمان وظیفه عمومی صدور کارت الکترونیکی برای معافیت‌ها را از دی‌ماه سال ۹۰ و صدور کارت‌های پایان خدمت را از مهرماه سال ۹۱ آغاز کرد.

وی تصریح کرد: براین اساس، کسانی که خدمت آنان از سال ۸۵ به بعد به اتمام رسیده بود باید برای تعویض کارت پایان خدمت خود تا پایان سال ۹۱ اقدام می‌کردند.

معاون وظیفه عمومی استان از تمدید مهلت تعویض کارت‌های پایان خدمت خبر داد و افزود: دارندگان این کارت تا اول تیرماه فرصت دارند تا نسبت به تعویض اقدام کنند.

به گفته وی، کارت‌های پایان خدمت از سال ۸۵ به بعد از تاریخ یکم تیرماه ۹۲ دیگر اعتبار ندارند و دارندگان این کارت در صورت انجام کارهای اداری با مشکل روبرو خواهند شد، اما تعویض همچنان ادامه دارد و افراد می‌توانند به مراکز پلیس +۱۰ مراجعه کنند.

مسن‌آبادی همچنین از فراخوان دارندگان کارت‌های پایان خدمت از سال ۷۰ به بعد خبر داد و تصریح کرد: تمام کسانی که از سال ۷۰ به بعد خدمت‌شان به اتمام رسیده می‌توانند از اول خردادماه نسبت به تعویض کارت خود با مراجعه به پلیس +۱۰ اقدام کنند.

وی در پایان یادآور شد: مدت تعویض تا اول آذرماه است و پس از این تاریخ، تمامی کارت‌های پایان خدمت از سال ۷۰ به بعد، اعتبار نخواهند داشت.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.