میرگلو بیات: دیدار فراکسیون زنان مجلس با مراجع و علما در آینده نزدیک

نایب رئیس فراکسیون زنان مجلس، با بیان اینکه فراکسیون زنان مجلس در سال ۹۲ تصمیم دارد که از مراکز مربوط به بانوان بازدید‌هایی داشته باشد، گفت:‌ قرار است که این فراکسیون در آینده نزدیک با علما و مراجع دیدار کند.

به گزارش مرکزی دیلی ، شهلا میرگلوی‌بیات در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، در تشریح دستور کار نشست امروز(چهارشنبه ۲۱ فروردین) فراکسیون زنان مجلس، گفت: در این نشست نقش این فراکسیون در تحقق شعار حماسه سیاسی و اقتصادی مطرح شد، لذا قرار شد که با برگزاری نشست‌هایی و استفاده از ظرفیت‌های مرکز پژوهش‌ها این اهداف محقق شود.

نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی، با اعلام اینکه زنان در جمهوری اسلامی حدود ۵۰ درصد آرای انتخابات را دارا هستند، گفت: به‌طور حتم زنان می‌توانند نقش بزرگ و مهمی در تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی داشته باشند.

وی با بیان اینکه فراکسیون زنان مجلس در سال ۹۲ تصمیم دارد که از مراکز مربوط به بانوان بازدید‌هایی داشته باشد، افزود: با توجه به برخی شکایات بانوان از برخی مراکز، لزوم نظارت و بررسی بیشتر عملکرد این مراکز ضروری است.

میرگلوی‌بیات ادامه داد: از طرف دیگر بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است که فراکسیون زنان مجلس در آینده نزدیک دیداری با علما و مراجع خواهد داشت.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با تأکید بر اینکه فراکسیون زنان مجلس پیگیر افزایش مرخصی زایمان است، یادآور شد:‌ این فراکسیون در تلاش است که در کمیسیون تلفیق مجلس منابع مالی مورد نیاز برای اجرایی شدن این موضوع فراهم شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.