کارگاه آموزشی مدیریت در بحران در اراک

به گزارش مرکزی دیلی ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی در این نشست گفت: این کارگاه دو روزه با هدف ایجاد ادبیات مشترک در پاسخگویی به سانحه ها ، تقویت قوای نیروهای عملیاتی و افزایش سطح آگاهی و دانش مسوولان کارگروههای مدیریت بحران برگزار شده است.

ˈ مرتضی سلیمی ˈ افزود: در حاشیه این کارگاه آموزشی نشستهای تخصصی امداد و نجات و آخرین دستاوردهای نوین مدیریت بحران با حضور ۳۰ نفر از مسوولان کارگروههای چهارده گانه شورای هماهنگی مدیریت بحران استانداری مرکزی برگزار می شود.

وی ادامه داد: مفاهیم و کلیات کلیدی مدیریت بحران، کاهش خطر پذیری، ساختار سازمانی، مدیریت و فرماندهی سوانح ، مرکز عملیات اضطراری و برنامه ریزی از سرفصل های اصلی این کارگاه است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری مرکزی نیز در سخنانی گفت: ایران به دلیل موقعیت جغرافیایی و شرایط خاص محیطی با حوادث طبیعی و غیر طبیعی مواجه است که فرآیند شکل گیری ادبیات مشترک در پاسخگویی به حوادث از اهمیت خاصی برخوردار است.

ˈحسینعلی نظیفیˈ بیان کرد: تقویت بنیه نیروهای عملیاتی وامدادی به لحاظ دانش فنی و عملی از ویژگی های قابل توجه در مدیریت بحران است که بسیاری از چالش های این حوزه را برطرف می کند.

کارگاه ۲ روزه آموزشی مدیریت بحران استان مرکزی با حضور اساتید جمعیت هلال احمر کشور روز پنج شنبه به کار خود در اراک پایان می دهد.

جمعیت هلال احمراستان مرکزی ۲۵ هزار داوطلب دارد که در بخشهای امداد و جوانان فعالیت می کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.