برگزاری اختتامیه جشنواره فیلم و عکس انجمن سینمای جوان

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، تقدیر از چهره های مطرح و پیشکسوتان هنر عکس و فیلم‌، اجرای زنده موسیقی سنتی و اهدای لوح به کارگردانان فیلم اولی از دیگر بخشهای این اختتامیه بود که در فرهنگسرای آئینه اراک برگزار شد.

در این برنامه فرهنگی و هنری بعد از ۸سال وقفه برگزار شد، گزیده ای از آثار تولید شده در انجمن سینمای جوانان اراک از جمله آرامش گم شده به کارگردانی سعید شاه حسینی، سیب چهارگوش ساخته احمد تقوایی، گراد از آثار فاطمه آهنگران مقدم، شهرما خانه ما به کارگردانی سید علی جعفری ، پیروزی عشق اثر احمد فرهمندیان، موج ساخته کوروش مرشد سلوک و در کنار هم ساخته ملیحه عزیزی مفرد به نمایش درآمدند.

فیلمهای “و خدا مثل همیشه بود” اثر الهام معروفی، “موبدان معبد پاک”اثر محمدرضا مرادی، “بچه کوچه ما” اثر معصومه شریفی، “یک چمدان خاطره” اثر ملیحه عزیزی مفرد، “نقاشی های پاره” اثر علیرضا انجمی و “برفها آب می شوند” اثر مهدیه درگاهی نژاد در این برنامه غیر رقابتی به نمایش در آمدند.

“بارانی که از آسمان می آید” ساخته “سعید شاه حسینی”، دو فیلم “زمان می ایستد” و “زمستان” به کارگردانی “امیر قشلاقی پریدری”، “پنجره ای رو به آسمان” از “مهدی فراهانی”، “قاب خاطره” اثر “محمدرضا مرادی”، “حوالی خاک” از “مهدی اکبری” و “یک روز قبل از زندگی” به کارگردانی “سهند پور محمودی” از دیگر آثار معرفی شده در هشتمین هفته عکس و فیلم انجمن سینمای جوانان اراک بودند.

“شرق بهشت” اثر “محمد حسین غلامی”، “درخت عمر” به کارگردانی “ایمان محمودی”، “چشم های دودی” ساخته “حسن محمدی”، “جوجه” کاری از “رامین فاتح”، “موتیف” اثری از “علیرضا احمدی پناه”، “دزد” به کارگردانی “رسول رحیم کاسه گر”، “بازی با” اثر “آیدا قیصری”، “لحظه ای دیگر” کاری از “وحید شیرین لفظ” ، “ساعت ده دقیقه مانده به هفت است” ساخته “شادی متقی” و “ظن زندگی” اثر “مبینا قدیری” از جمله آثار نمایش داده شده در بخش معرفی فیلم اولی های این برنامه فرهنگی و هنری بودند.

“می تونم یه سیگار بکشم؟” به کارگردانی “حسین گودرزی”، “روزنامه” ساخته “سمیه محمدی”، “O2” اثر “ساجده قدیری” ، “نان در پیاده رو” کاری از “حسین احمدی” و “ویززز…” کاری از “حمیدرضا قاسمی” از دیگر آثار نمایش داده شده در بخش معرفی فیلم اولی های هشتمین هفته عکس و فیلم سینمای جوانان اراک بودند.

در این برنامه فرهنگی و هنری آثار عکاسی هنرجویان درمعرض دید عموم قرار گرفت و فیلمهای منتخب جشنواره فیلم کوتاه تهران به نمایش در آمدند و نشستهای تخصصی با عنوان کالبد شکافی ایده برای فیلم، نگارش فیلمنامه های سینمایی و نگارش فیلمنامه های تلویزیونی برای سیما فیلم و نیز دوره های آموزشی در باره عکس برگزار شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.