به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)

قال علی(ع): فول علی امورک خیرهم و اخصص رسائلک التی تدخل فیها مکائدک و اسرارک یا جمعهم لوجود صالح الاخلاق.

کارهایت را به بهترین ماموران خویش بسپار و نامه های محرمانه ات که حاوی طرح ها و اسرارت می باشد در اختیار کسی بگذار که دارای جامع ترین و اساسی ترین اصول اخلاقی باشد.

نگاهی گذرا به فعالیت های سربازان گمنام امام زمان(عج):

دستگاه اطلاعاتی کشور در سال های اخیر در خنثی سازی انواع فعالیت های تروریستی و اقدامات گروه های ضد انقلابی،منافقین و فرقه های تروریستی، فعالیت های موثری داشته ضمن این که دستگاه مزبورعلاوه بر این فعالیت ها، برنامه های تاثیرگذاری برای سازماندهی مدیریت داخلی و ساختار اقتصادی و بازار کالا و نرخ ارز و … داشته است.

سربازان گمنام آقا امام زمان(عج) اقداماتی در خصوص مبارزه با مفاسد کلان اقتصادی و جلوگیری از اسراف بیت المال داشته اند.

در حساس ترین سال های بعد از انقلاب که دشمنان این مرز و بوم به هر نحو قصد ضربه زدن به کشور را داشتند نیروهای اطلاعاتی با تقسیم کار و اشراف اطلاعاتی به محض حرکت دشمن و توطئه گران از نیت آنها با خبر شده و توطئه ها را در نطفه خفه کردند.

یکی دیگر از اقدامات پر فایده نیروهای اطلاعاتی برقراری امنیت در منطقه است. طبق گزارشات نهادهای بین المللی و به خصوص نهادهای وابسته به رژیم اشغالگر قدس و یا انگلیسی- امریکایی، ایران یکی از امن ترین کشورهای منطقه است که با وجود گسترش تحولات و حوادث اجتماعی و تروریستی و اغتشاش و بمب گذاری و … در منطقه نشان می دهد که ایران با کمترین ناامنی مواجه است.

بررسی به موقع ،مشاوره به مسئولان و شناسایی دلایل و ریشه های مشکلات و معضلات کلان توسط دستگاه اطلاعاتی در عرصه های مختلف ، موجبات موفقیت کشور در مقابله با استکبار جهانی شده است.

لذا مجاهدت خاموش و اقتدار سربازان گمنام امام زمان(عج) موجب شده دشمنان نظام را به ستوه درآوردند.که شایسته است قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

 

ک.یارمحمدی از شهرستان محلات

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.