افتتاح سامانه پایش آلایندگی آنلاین کارخانه سیمان دلیجان

به گزارش مرکزی دیلی، رییس اداره حفاظت محیط زیست دلیجان روز یکشنبه در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با نصب و راه اندازی این سامانه ، آلایندگی هوا به صورت دیجیتالی در مرکز اداره محیط زیست به طور لحظه ای کنترل می شود تا آسیب های مربوط به این حوزه به حداقل برسد.

ˈحمید عبادیˈ با بیان اینکه این نخستین واحد تولیدی در سطح شهرستان دلیجان است که به سامانه پایش آنلاین مجهز شده افزود: در سطح استان مرکزی واحد صنعتی آلومینیم در اراک و سیمان ساوه به این سامانه مجهز است.

عبادی اظهارکرد: برای راه اندازی این سامانه ۷۵۰میلیون ریال اعتبار توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است .

رییس حفاظت از محیط زیست دلیجان گفت:حفظ زیست محیطی سالم و مطلوب مورد تاکید دولت است، که کارخانجات و مردم باید در راستای حفاظت از محیط زیست گام بردارند.

وی ادامه داد: بر اساس قانون واحدهای صنعتی بزرگ که آلایندگی بالایی دارند و بیش از ۵۰ نیروی کار و کارگر دارند موظفند که سیستم پایش آنلاین را فعال کنند.

عبادی مهمترین آلاینده شهرستان را واحدهای تولیدی عایقهای رطوبتی بیان کرد و افزود: دلیجان با فعال داشتن ۱۱۰ واحد تولید کننده عایق های رطوبتی (ایزوگام وقیر) و ۱۴ واحد تولیدکننده پودر صنعتی و معدنی به عنوان چهارمین شهر آلوده استان مرکزی مطرح است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.