برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت و فرماندهی در بحران در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، مرتضی سلیمی صبح امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت و فرماندهی در بحران اظهار کرد: این کارگاه با حضور ۳۰ نفر از روسای کارگروه‌های ۱۴گانه شورای هماهنگی مدیریت بحران استانداری مرکزی ۲۱و۲۲ خردادماه در هلال احمر استان برگزار می‌شود.

وی افزود: این کارگاه آموزشی با همکاری مدیریت بحران استانداری مرکزی و با هدف ادبیات مشترک در راستای پاسخگویی به سوانح و آمادگی برای برنامه‌ریزی‌های عملیاتی در اعضا، بالا بردن سطح آگاهی و افزایش توان تخصصی روسای کارگروه‌ها برگزار می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی تصریح کرد: پیشگیری از زیان‌های ناشی از حوادث غیر مترقبه و به روز شدن اطلاعات اعضای ستاد بحران از دیگر اهداف این کارگاه آموزشی است.

سلیمی با اشاره به سر فصل آموزشی این کارگاه گفت: مفاهیم و کلیات مدیریت بحران و کاهش خطر پذیری، ساختار سازمانی، مدیریت و فرماندهی سوانح ICS/IMS ،مرکز عملیات اضطراری EOC،برنامه‌ریزی برای شرایط اضطرار و مانور است که آشنایی با مبانی مدیریت بحران، زنجیره فرماندهی در حادثه، اجرای مدیریت بحران در حادثه، وظایف سیستم درمانی در بحران، فعال سازی سیستم ICST، سیستم هشدار حادثه، پیشگیری در بحران، برخورداری سلامت در بلایا و اولویت‌های سیستم مدیریت بحران را در پی دارد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.