آغاز فعالیت پایگاه ورزش قهرمانی استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی، سعید ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: این پایگاه در دو سالن مجزای اندازه‌گیری نرم قهرمانی و بدنسازی فعالیت خود را با هدف انجام تست‌های قهرمانی از ورزشکاران، استعدادیابی و پرورش استعدادهای ورزشی مجدداً در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک آغاز کرد.

وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی که در حوزه ورزش قهرمانی انجام شده است از این پس تیم‌های مختلف ورزشی با آمادگی هر چه بیشتر در مسابقات قهرمانی کشور حاضر خواهند شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه این پایگاه در دو حوزه آقایان و بانوان به ارائه خدمات می‌پردازد، گفت: با راه‌اندازی این پایگاه از این پس ورزشکارانی که قرار است در مسابقات خارج از استان شرکت کنند، ابتدا مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورت داشتن آمادگی لازم اعزام خواهند شد که این امر موجب می‌شود از صرف هزینه‌های بیهوده جلوگیری شده و ورزشکاران با آمادگی بیشتری در مسابقات حضور یابند.

ملکی گفت: با فعالیت مجدد این پایگاه هیچ تیمی بدون انجام تست قهرمانی به مسابقات اعزام نخواهد شد و در این رابطه هیئت‌ها موظف هستند نهایت همکاری را با مسئولان و کارشناسان پایگاه قهرمانی داشته باشند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.