معارفه معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری پانا، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی اراک در این آئین ضمن گرامی‌داشت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: حماسه سوم خرداد یادمان فداکاری های رزمندگان اسلام در سال های جنگ تحمیلی است که با توکل به خدا و انقلاب در مقابل تجهیزات پیشرفته و تدابیر شدید امنیتی رژیم بعثی، این غرور ملی را آفریدند.

دکتر علیرضا نظام آبادی با اشاره به نامگذاری سال ۹۳ با عنوان “حماسه اقتصادی و فرهنگی با عزم ملی و مدیریت جهادی” افزود: باید با همت گماردن در این طریق و توجه ویژه به مسائل فرهنگی، بتوانیم در خلق حماسه فرهنگی مؤکد مقام معظم رهبری پیشگام باشیم.

وی بیان کرد: انجام تغییر و تحولات در هر مجموعه ای امری طبیعی و اجتناب ناپذیر است که از آن به چرخش نخبگان تعبیر می شود که مهم این است این تغییرات منطبق با اخلاق و آموزه های دینی ما باشد.

دکتر نظام آبادی با اشاره به این که هماهنگی در هر مجموعه ای سبب نظم و انسجام مجموعه می شود از معاون جدید فرهنگی خواست تا با بهره گیری مناسب از سرمایه های انسانی که در حوزه فرهنگی فعالیت می نمایند با بدنه مجموعه فرهنگی ارتباط و هماهنگی برقرار کند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی اراک ابراز امیدواری کرد: معاون فرهنگی جدید دانشگاه آزاد اسلامی اراک با به کارگیری خلاقیت و نوآوری و بر اساس منویات مقام معظم رهبری، سند چشم انداز کشور و سیاست های کلان دکتر میرزاده ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی که مدیریت ایشان همراه با خردورزی و عدالت محوری است بتواند در راستای ارتقای مسائل فرهنگی و ارائه راهکارها و برنامه های منسجم فرهنگی اهتمام بورزد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.